امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مدافع ایرانی الشحانیه بر این باور است که داور در دیدار برابر الریان یک ضربه پنالتی واضح را برای تیمش نگرفت.

 به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از استاد الدوحه، رامین رضاییان بهترین گلزن الشحانیه در فصل جاری بوده است و توانسته که ۱۱ گل به ثمر رساند هر چند که تیمش قعرنشین است و شانس کمی برای ماندن در لیگ ستارگان دارد.رضاییان در گفت و گویی که با استاد الدوحه داشت درباره بازی برابر الریان گفت: من براین باور هستم که داور پنالتی واضح ما را نگرفت.توپ دو بار به دست مرکادو خورد اما داور پنالتی نگرفت. در چنین شرایطی باید VAR داور را به بازبینی صحنه دعوت می کرد اما اصلا چنین اتفاقی نیفتاد. به نظرم در آن دیدار به ما ظلم شد.

او ادامه داد: حتی بازیکنان الریان هم معتقد بودند که پنالتی بوده است. آنها منتظر اعلام ضربه پنالتی بودند. اگر آن پنالتی گرفته می شد شرایط برای الریان سخت می شد و نمی توانست دوباره به بازی برگردد. تساوی در آن دیدار به درد ما نخورد. به هرحال این بازی را باید فراموش کنیم و نهایت تمرکز خود را روی دیدار پایانی بگذاریم.

رضاییان درباره شانس الشحانیه برای ماندن در لیگ ستارگان گفت: در دیدار پایانی تنها یک گزینه پیش رو داریم و آن پیروز شدن برای جلوگیری از سقوط است. ما همچنان امیدوار هستیم و برای ماندن در لیگ خواهیم جنگید. بعد از ازسرگیری دوباره لیگ تلاش زیادی از خود نشان دادیم و عملکرد بهتری هم داشته ایم. من شخصا برای موفقیت تیم نهایت تلاشم را به کار می گیرم.

الشحانیه در آخرین بازی خود در فصل جاری به مصاف الخور خواهد رفت و در صورت پیروزی می تواند امیدوار به ماندن در لیگ ستارگان باشد اما در صورت شکست قطعا سقوط خواهد کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی