امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، قهرمان پرش ارتفاع ایران گفت:‌ کسب سهمیه المپیک توکیو کار بسیار دشواری است اما تلاش می کنم تا در این مسیر موفق باشم.

به گزارش دریای ورزش“، «کیوان قنبرزاده»‌  با اشاره به اینکه تمرینات آماده سازی اولیه را یک ماه و نیم پیش آغاز کرده است،‌گفت: در این مدت تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و هر روز برای بهتر شدن تلاش زیادی می کنم.

وی افزود: هدف اصلی من کسب سهمیه ورودی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب بهترین نتیجه تاریخ این ماده در این بازی هاست.

قهرمان پرش ارتفاع ایران ادامه داد:‌ در همین راستا با «ایرج عرب» سرپرست فدراسیون دو و میدانی جلسات متعددی را برگزار کرده و درخواست هایم دراین خصوص را مطرح کردم.

به گفته وی سرپرست فدراسیون با برپایی اردوی تدارکاتی در کشور روسیه موافقت کرده و در این خصوص اقدامات لازم نیز انجام شده است.

قنبرزاده گفت: هدایت این اردو را یکی از مربیان بنام روس برعهده خواهد داشت و از مدت ها قبل مذاکره و توافقات اولیه با او انجام شده است.

وی اضافه کرد: این اردو تا زمان برگزاری مسابقات کسب سهیمه برپا خواهد بود و در روسیه تمرینات خود را دنبال خواهم کرد.

قنبرزاده درباره رکوردی که در حال حاضر می تواند به ثبت برساند، اظهارداشت: هم اکنون از مانع ۲ متر و ۲۵ سانتی متری به آسانی می توانم عبور کنم و با این رکورد تنها ۲ سانتی متر با کسب ورودی مسابقات قهرمانی جهان درسال آینده فاصله دارم.

وی ادامه داد: البته رکورد ورودی بازی های المپیک با مسابقات قهرمانی جهان متفاوت است. رکورد در نظر گرفته شده برای این  بازی ها ۲ متر و ۳۳ سانتی متر است.

ملی پوش دو و میدانی کشورمان افزود:‌ بی شک کار دشواری برای کسب سهیمه ورودی المپیک پیش رو دارم اما اطمینان می دهم در صورتی که حمایت شوم می توانم این رکورد را کسب و در المپیک شرکت کنم.

وی درباره اینکه کسب سهیمه ورودی المپیک سقف آرزوهایت در دو و میدانی است نیز گفت: به هیچ وجه سقف آرزویم این نیست چنانچه ورودی بگیرم برای بهترین نتیجه در بازی های المپیک که بدست آوردن مدال است تلاش خواهم کرد.

پنجشنبه و جمعه آینده مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در تهران برگزار می شود. قنبرزاده درباره شرکت دراین مسابقات نیز گفت: از آنجا که هدفم کسب ورودی و شرکت دربازی های المیپک ۲۰۲۰ است برنامه ای برای شرکت دراین رقابت ها و مسابقات  قهرمانی آسیا نداشته و ندارم./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی