امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم آرمان گهر سیرجان موفق شد در خانه برد مهمی را مقابل رایکای بابل به دست آورد.

به گزارش دریای ورزش“، در دوئل پایین جدولی های لیگ دسته اول در هفته هفدهم این مسابقات این شاگردان قاسم شهبا بودند که به یک برد ارزشمند دست یافتند.
تیم رایکا بابل که بعد از تغییرات مدیریتی و فنی، موفق شده بود به نتایج خوبی دست یابد، اکنون بار دیگر در مدار باخت قرار گرفت و بعد از شکست هفته گذشته مقابل ملوان در خانه، اینبار در سیرجان برابر آرمان گهر شکست خورد و دست خالی به مازندران بازگشت.
آرمان گهر که در این فصل موفق شده جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست بیاورد، با این پیروزی ارزشمند از جمع قعرنشینان فاصله گرفت و در جایگاه سیزدهم حاضر شد تا امیدوار به ادامه فصل باشد. رایکا بابل اما بعد از این باخت جایگاه خود را به ملوان داد تا با یک پله نزول، خطر سقوط را بیش از گذشته احساس کند.
ستاره آرمان گهر در این بازی امیر محمودآبادی بود که ابتدا در نیمه اول و دقیقه ۱۸ یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز با گل دقیقه ۵۳ خود، تیمش را امیدوارتر کرد. در ادامه بازی اما مصطفی احمدی موفق شد در دقیقه ۶۰ فاصله را کمتر کند اما حملات تیم مازنی و شاگردان هادی شکوری برای به تساوی کشاندن بازی بی نتیجه ماند و این نماینده سیرجان بود که بازی را با پیروزی خاتمه داد.
رایکا هفته آینده مصاف سختی با آلومینیوم اراک و شاگردان محمود فکری خواهد داشت و آرمان گهر سیرجان نیز به البرز خواهد رفت تا با گل ریحان و شاگردان محمد نصرتی دیدار کند./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی