امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۰۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، شریفی : نیم فصل دوم‌ تیم مقتدری را روانه مسابقات خواهیم‌ کرد تا با قهرمانی به لیگ دو صعود کنیم.

به گزارش دریای ورزش“، سید ذوالفقار شریفی سرمربی تیم فوتبال شهدا ساری پیش از دیدار با تیم فرهنگ و ایثار آستارا،در رابطه با وضعیت تیم خود اظهار داشت:تیم ما تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را به خوبی انجام‌داد و این ذهنیت در بازیکنانمان وجود دارد که با کسب پیروزی در بازی های پیش رو با قهرمانی به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

وی در ادامه افزود:تیم ما هواداران بسیار خوبی دارد و امیدوارم تا بتوانیم نماینده خوبی برای آنها باشیم و با کسب پیروزی های پی در پی سبب خوشحالی آنها شویم.

شریفی در رابطه با شرایط جدولی مرحله نهایی لیگ‌ دسته سوم باشگاه های کشور در گروه دوم بیان داشت: خوشبختانه جایگاه خوبی را در جدول داریم و فاصله تیم ما تا صدر جدول فقط سه امتیاز است که مطمئنم اگر در بازی های خانگی خود مثل نیم فصل اول با بدشانسی امتیاز از دست ندهیم با اختلاف صدرنشین خواهیم شد.

ذوالفقار شریفی سرمربی ساروی تیم شهدا ساری در پایان خاطر نشان کرد:در نیم فصل دوم‌ تیم با کیفیتی را روانه مسابقات خواهیم کرد تا همه هواداران و فوتبال دوستان مازندرانی از بازی تیم ما لذت ببرند و‌ با جبران نقاط ضعف،به هدف نهایی خود که صعود می باشد برسیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی