امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:بازیکنان نساجی با تمام وجود بازی کردند و جنگیدند.

به گزارش دریای ورزش“، محمود فکری بعد از برتری مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه تیم ما کمی شرایط خوبی نداشت و از شرایط روحی خوبی برخوردار نبود شروع بازی کمی لغزش داشتیم اما خدا را شکر بازیکنان به خودشان آمدند و بازی محکمی ارائه کردند. با تمام وجود بازی کردند و جنگیدند. در نیمه اول فرصت‌هایی را به وجود آوردیم و گل زدیم.

وی ادامه داد: ما نیمه اول گل زدیم و پیش افتادیم. می‌دانستیم حریف فضاهایی را می‌دهد. بازیکنان ما نیمه دوم دونده، شجاعانه و باهوش بازی کردند و فرصتی هم به حریف ندادند. ۲ گل هم زدیم. بازی خوبی بود، لازم بود این دیدار را با برد تمام کنیم.

فکری خاطرنشان کرد: من از تک تک بازیکنانم که با غیرت بازی کردند تشکر می‌کنم. جایگاه نساجی در جدول اینجا نیست و باید بالاتر باشد. من این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. تلاش می‌کنیم با مجموعه باشگاه و هواداران بازی بهتری داشته باشیم و در آخر فصل جایگاه بهتری را به دست آوریم.

سرمربی نساجی همچنین در پاسخ به این سوال که شما فکر می‌کردید ۳ گل آن هم در بازی خارج از خانه بزنید، خاطرنشان کرد: انتظار ۳ گل را نداشتم اما تیم ما پتانسیل خوبی دارد. بازیکنان ما توانایی بالایی دارند. با بازیکنان جوانی که داریم باید با یکدلی امتیازات لازم را به دست آوریم و سروسامانی به جایگاه‌مان در جدول بدهیم.

فکری درباره اینکه باشگاه خوشه‌طلایی از جدایی شما شاکی بود آیا توانستید رضایتنامه بگیرید، تصریح کرد: من باید این برد را به بازیکنان خوشه‌طلایی هم تقدیم کنم. آنها بازیکنان خوبی دارند که از بودن در کنارشان لذت بردم. خوشه طلایی بازیکنان بااخلاقی دارد که امیدوارم سال آینده در لیگ حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی دو هفته‌ای که به من پیشنهاد شده بود پرویزی اجازه داد تا صحبت‌های بیشتری را داشته باشم اما روزهای آخر جواب تلفن مرا نمی‌داد. زمانی که قرارداد من با نساجی رسمی شد، پرویزی هم مصاحبه کرد. من از او و مدیریت باشگاه خوشه‌طلایی تشکر می‌کنم. این تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد.
زمانی که خبرنگاری پرسید آیا شما رضایتنامه گرفته‌اید یا خیر، مدیررسانه ای نساجی اجازه پاسخگویی نداد و از خبرنگاران خواست فقط درباره بازی سوال بپرسند.

سرمربی نساجی در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه فکر می‌کنید با این شرایط لیگ تعطیل شود یا ادامه پیدا کند، گفت: باید همه چیز را در نظر گرفت؛ هم سلامتی بازیکنان و هم سلامتی تماشاگران. اگر شرایط طوری باشد که سلامتی ورزشکاران و تماشاگران به خطر بیفتد لیگ را باید تعطیل کنند اگر از شیوع ویروس جلوگیری شد می‌توان بازی‌ها را ادامه داد.

وی افزود: این موضوع به سازمان لیگ، فدراسیون و وزارت بهداشت بستگی دارد که باید تمهیدات بیشتری را ارائه دهند تا به کسی آسیب نرسد. اگر سلامتی کسی در خطر بود باید لیگ تعطیل شود./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی