امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  از ۳ نماینده تکواندو مازندران زرین کمر و نصیراحمدی عنوان بهترین بازیکنان آسیا را بدست آوردند.

به گزارش دریای ورزش“،  چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا دیروز پنجشنبه (۳  شهریور ماه) بعد از ۲ روز پیگیری مبارزات در اوزان دهگانه در ۲ بخش دختران و پسران درحالی به پایان رسید که حنا زرین کمر موفق به دریافت ششمین طلا کاروان ایران و سومین طلای مازندران شد.

امیرمحمد نصیراحمدی و ساسان درزی روز نخست این رقابتها با غلبه بر حریفانشان موفق شدند سکوی قهرمانی آسیا را تصاحب کنند و امروز با دریافت سومین طلا توسط حنا زرین کمر بهترین بازیکنان آسیا از بین مازنی ها انتخاب شد.

امیرمحمد نصیراحمدی و حنا زرین کمر هر دو به عنوان بهترین بازیکن آسیا رسیدند تا هوگوپوشان مازندران با افتخار و به بهترین شکل ممکن به کار خود پایان دهند.

مطهره رضایی کلانتری در بخش نونهالان دختر به عنوان مربی در کنار کادرفنی و ملی پوشان کشورمان حضور داشت و در روحیه و انگیزه بخشی به حنای طلایی مازندران نقش و دیگر ملی پوشان نقش به سزایی داشت.

 

شیردختران ایرانی با ۷ طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را به دست آوردند. کره جنوبی نایب قهرمان شد و ازبکستان در جای سوم ایستاد.

پسران شایسته ایران نیز ۵ طلا و ۲ نقره روی سکوی اول آسیا ایستادند. قزافستان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و ازبکستان هم سوم شد.

گفتنی است، از امروز (جمعه ۴ شهریور ماه) به مدت ۲ روز مسابقات نوجوانان پیگیری می شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی