امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هافبک استقلال از انگیزه های خود برای جبران اتفاق های سال ۹۸ در سال جدید می گوید.

به گزارش دریای ورزش“، محمد بلبلی بازیکنی است که در نیم فصل دوم گذشته نمایش فوق العاده ای در سپیدرود داشت و همین مساله باعث شد در سن ۲۱ سالگی با پیشنهادهای جذابی از سوی چند تیم لیگ برتری روربرو شود. با این حال بلبلی به دلیل عقد قرارداد همزمان با استقلال و فولاد با حکم کمیته تعیین وضعیت ۴ ماه از حضور در میادین محروم شد و حالا با پایان دوران محرومیت خود مدتی است می تواند برای این تیم بازی کند.

محمد  بلبلی در مورد انگیزه هایش در سال جدید صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

تو هنوز مصدوم هستی یا می توانی  به طور کامل تمرین کنی؟

نه هنوز به طور کامل خوب نشده ام  دارم دوران نقاهت بعد از مصدومیت را پشت سر می گذارم. تلاش می کنم با قدرت به میادین برگردم و اتفاق های گذشته را جبران کنم.

تو در تمرین مصدوم شدی، چرا اینقدر دوران مصدومیتت طولانی بود؟

من در بازگشت از محرومیت چون روی بدنم فشار زیادی آوردم بین کشاله و لگنم فاصله افتاد. چون باید بدنم برای پرکردن لگن عضله سازی کند کمی مصدومیت من طولانی شد.

شبیه مصدومیت تو را بازیکن دیگری هم داشته است؟

بله مصدومیت من شبیه به مصدومیت مارک رویس است که باعث شد او ۶ ماه از میادین دور شود. من هم کم کم می توانم تمریناتم را شروع کنم تا بتوانم این اتفاق های تلخ را جبران کنم.

تو در این فصل شرایط عجیبی را تجربه کردی، قبول داری محرومیت ۴ ماهه  به تو ضربه بزرگی زد؟
من قبلا در این باره حرف زده ام و صد در صد این اتفاق ها به من ضربه زد. من با انگیزه زیادی به استقلال آمدم ولی اتفاق هایی افتاد که من را عقب انداخت. در کل باید بگویم سال ۹۸ برای من خیلی بد بود، اصلا نتوانستم خودم را نشان بدهم ولی تلاش می کنم در سال ۹۹ این اتفاق ها را جبران کنم.

فرهاد مجیدی ظاهرا به سبک بازی اعتقاد زیادی دارد، این مساله را خودت تایید می کنی؟

این را نمی دانم و فقط می دانم در دو بازی که ایشان به من بازی دادند هم اصلا خوب نبودم. اصلا از خودم راضی نیستم  و می دانم نتوانسته ام برای تیم بزرگ استقلال نمایش خوبی داشته باشم.

ولی بعد از یک نیم فصل بیرون ماندن شاید این مساله طبیعی باشد.

حتی اگر یک نیم فصل هم بیرون مانده باشم باید در آن دقایق که فرصت بازی به من رسید بهتر کار می کردم. استقلال تیمی است که بهترین ها در آن بازی می کنند و اگر می خواهید بازی کنید همیشه باید در بهترین شرایط باشید. دوست دارم از این به بعد بازی های بهتری کنم تا به هواداران ثابت کنم لیاقت پوشیده پیراهن استقلال را داشته ام.

رفتار استراماچونی با تو چطور بود؟

استراماچونی شخصیتی داشت که معمولا در هر جلسه تمرین با بازیکنان استقلال صحبت می کرد. او می دانست من محروم هستم و به من می گفت قوی باشم تا این شرایط تمام شود. واقعا ایشان خیلی برای ما زحمت کشیدند ولی متاسفانه اتفاق هایی افتاد که نتوانستند بمانند.

 تو با شروع لیگ می توانی برای استقلال بازی کنی؟

صد در صد، تمام تلاشم را می کنم بهترین نمایش را برای استقلال داشته باشم و بتوانم بازی های خوبی برای هواداران انجام بدهم. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی