امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  جلوه فوتبال ساحلی مازندران را نفروشید!/شهریار به مردم ساری تعلق دارد و بس!

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از مازند ۲۴ ، شنیده حکایت از آن دارد که تیم شهریار ساری به جای آماده سازی خود برای فصل جدید لیگ برتر در حال فروش امتیاز خود است .
شهریار ساری که وقتی متولد شد، مازندران را در لیگ برتر فوتبال ساحلی به یک قطب بدل کرد و با نایب قهرمانی خاطره انگیزش همه را امیدوار ساخت و مردم ساری هم با همراهی و اشتیاقی که نشان دادند همه چیز را مهیای این اتفاق بزرگ ساختند ، در آستانه فروپاشی و واگذاری امتیاز خود می باشد .
شهریار با افشین امیدی طلوع و با جذب ستارگانی چون پیمان حسینی و محمد مرادی و تشکیل تیمی پرقدرت چشم ها را در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به خود جلب کرد. بعدها امکان ادامه همکاری با افشین امیدی که بانی و ناجی آن شد فراهم نبود ولی هیچ نگفت و حاشیه ای نساخت تا تیم شهرش به حیات ادامه دهد. زحمات زیادی هم احمد صالحی برای این تیم متحمل شد ولی دست تقدیر به گونه ای پیش رفت که هر فصل ساروی ها ضعیف تر شدند و حال گفته می شود قصد تیمداری نداشته و در صدد فروش امتیاز هستند.
این تیم بی هیچ تردیدی به مردم ساری تعلق دارد و بس، و نباید این نماد را که مثل یک تیم شناخته شده و هویت بخش برای مرکز استان است به راحتی رها کرد و اجازه خروجش را از ساری حتی به شهرهای دیگر مازندران داد.
اگر در ساری میسور نیست دیگر شهرهای مازندران را باید متقاضی دید و در غیر اینصورت باید هیات فوتبال مازندران و بالطبع اداره کل ورزش و جوانان استان برای این تیم دوست داشتنی قدمی به جلو بگذارند و با تصمیمی درست امکان ادامه فعالیت آن را فراهم آوردند.
گفته شده که بدهی هایی هم برجای مانده که با تدبیری به موقع می توان آن را حل و فصل کرد.
شهریار را نفروشید، افشین امیدی را بخواهید و از عشق لایزالش به تیمش و شهرش بهره بگیرید. فوتبال ساحلی مرکز مازندران را از بین نبرید، این بخش از وجود ورزش ساری را حفظ کنید که روزهایی را به یاد داریم که تمام سکوهای ورزشگاه داراب پر بود اما حال بیم آن می رود که شهریار برود و آن همه هیاهو، به سکوتی حزن انگیز بدل شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی