امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولویتم ادامه همکاری با پرسپولیس است و فعلا زمان مناسبی برای صحبت در مورد آینده نیست.

به گزارش دریای ورزش“، علی علیپور در رابطه با حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: امروز پیگیر کارهای شخصی بودم و به همین خاطر به فدراسیون آمدم.

وی در مورد برنامه‌هایش در تعطیلی لیگ افزود: در شهر خودم تمریناتم را به صورت اختصاصی انجام می‌دادم و از وقتی هم که به تهران آمدم، اگر بتوانیم یک سالن بدنسازی و یا یک زمین چمن پیدا می‌کنم و تمریناتم را انجام می‌دهم. تا جایی که بتوانم تمریناتم را به صورت اختصاصی انجام می‌دهم و منتظر هستیم تا ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نامه برخی باشگاه‌ها مبنی بر تعطیلی لیگ برتر خاطرنشان کرد: همه این داستان‌ها بستگی به نظر وزارت بهداشت دارد. سلامت مردم موضوع بسیار مهمی است اما طبق آنچه ما از اخبار می‌شنویم تمام مراکز رفته رفته باز می‌شوند و هنگامی که تمام  مشاغل باز شود می‌توان برای برگزاری مسابقات تصمیم گرفت. این فوتبال دلخوشی بسیاری از مردم است. فکر می‌کنم در صورت لغو هم بهتر است مانند لیگ بلژیک و فرانسه تصمیم گیری شود. چرا که نمی‌شود لیگ ناتمام بماند و الان هم پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به سایر تیم‌ها در صدر جدول قرار دارد. آنهایی که خودشان را باور ندارند که برای قهرمانی می‌توانند با پرسپولیس رقابت کنند، مدام از تعطیلی لیگ حرف می‌زنند.

علیپور در خصوص وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان ما با مربیان بزرگی کار کرده‌اند و همه بازیکنان از تجربیات خوبی برخوردار هستند. بازیکنان تا آنجایی که بتوانند تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهند و آمادگی خود را حفظ می‌کنند. منتظر هستیم تا ببینیم چه تصمیمی برای شروع لیگ گرفته می‌شود.

وی در رابطه با اختلافات در هیات مدیره باشگاه، گفت: این سوال را باید باشگاه جوابش را دهد و در حیطه وظایف من نیست.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مالی بازیکنان این تیم گفت: دریافتی بازیکنان به آن حدی که تا الان باید می‌گرفتند، نرسیده و چند وقتی است که هیچ پرداختی به بازیکنان صورت نگرفته است.

علیپور در مورد مذاکره وی با مسوولان باشگاه برای تمدید قرارداد با پرسپولیس اضافه کرد: من هر چه دارم و ندارم از پرسپولیس است و در این تیم به جایگاه امروز رسیدیم. همه به من لطف داشتند. هنوز بازی‌ها باقی مانده و اولویتم مانند همیشه پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال لژیونر شدن وی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: اولویتم ماندن در پرسپولیس است. فعلا مهم تر از همه چیز پوکر قهرمانی است و سپس باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی