امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  پرونده تیم تنیس روی میز مردان ایران در رقابت های تور بین المللی قطر با شکست «نوشاد عالمیان» بسته شد.

به گزارش دریای ورزش“،  نوشاد که با رتبه جهانی ۷۳ در این رقابت ها شرکت کرده بود، در روز دوم رقابت های انفرادی و در جدول ۶۴ نفره پشت میز ایستاد.

با این حال، وی توان رقابت با ستارگان تنیس روی میز دنیا را نداشت و در همان گام نخست با قبول شکست سه بر صفر و با نتایج ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر ۹ مقابل ژرالدو پرتغالی دارنده رتبه ۹۵ جهان، از گردونه رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب، با این شکست تیم مردان ایران متشکل از «نوشاد و نیما عالمیان»، «امیر حسین هدایی»، «امین احمدیان» و «محمد علی رویین تن» از چارچوب رقابت های انفرادی و دو نفره بازی ها کنار رفت.

تنها پیروزی تیم ایران در مجموع رقابت های انفرادی و دونفره این تور بین المللی را هدایی کسب کرد.

وی پس از استراحت در دور اول مرحله مقدماتی در دور دوم این مرحله نماینده قطر را شکست داد اما در دور سوم مغلوب نماینده فنلاند شد و از ادامه رقابت باز ماند.

ایران در رقابت های دو نفره نیز ۲ تیم داشت؛ «نوشاد و نیما عالمیان» و « امیرحسین هدایی و امین احمدیان» که هر ۲ تیم در همان بازی نخست مقابل رقبا شکست خورده و از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران از جمعه گذشته به منظور شرکت در رقابت های تور بین المللی دوحه و سپس قهرمانی آسیا راهی قطر شده‌اند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی