امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: امیدوارم چرخه انتخابی تیم ملی در نهایت بعد از نشست‌های کارشناسی به بهترین شکل ممکن تصویب و اجرایی شود.

 به گزارش دریای ورزش“، عباس حاج کناری اظهار داشت: هنوز از جزئیات چرخه انتخابی اطلاع زیادی ندارم و نمی‌توانم به طور دقیق نسبت به این طرح نظر کارشناسی دهم، اما معتقدم اگر هر طرح و قانونی به خوبی کارشناسی و با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر مصوب گردد، می‌تواند در تمامی ابعاد برای کشتی کشورمان مثمرثمر واقع شود.وی تصریح کرد: به طور کلی اعمال چنین قانونی که به چرخه انتخابی نامگذاری شده می‌تواند در کل باعث ایجاد انگیزه و رشد در کشتی شود، اما باید در شرایطی نهایی و اجرایی شود که مراحل کارشناسی و بررسی را به خوبی پشت سر گذارد و در نهایت یک قانون کامل و جامع جهت اجرا مصوب شود.

قهرمان اسبق کشتی جهان با اشاره به برخی اختلاف نظرها در بحث چرخه انتخابی گفت: به طور کلی هر طرح و قانونی تا رسیدن به نهایی شدن باید مورد نقد و حتی اختلاف نظر افرادی قرار گیرد که به نوعی در شکل گیری آن دخیل هستند. البته این اختلاف نظرها طبیعی است چراکه یک مصوبه و قانون بی نقص و کامل از دل بحث و جدل و اختلاف نظرهایی بیرون می‌آید که در نهایت به یک جمع بندی و اجماع رسیده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: من به عنوان یکی از اعضای کادر فنی به بحث چرخه انتخابی امیدوار و خوشبین هستم، اما به شرطی که این چرخه به خوبی سبک و سنگین شود و به هیچ نکته مبهمی در مرحله اجرا بر نخورد.

حاج کناری در پایان به تمرینات انفرادی آزادکاران هم اشاره کرد و گفت: فعلاً با توجه به ویروس کرونا و لغو اردوها، مجبوریم که بچه‌ها را از راه دور و از طریق گروه‌های فضای مجازی زیر نظر داشته باشیم. هر چند این تمرینات نمی‌تواند جای حضور در اردوهای تیم ملی را بگیرد اما به هر حال از بلاتکلیفی و دوری از تمرینات کشتی گیران بهتر است و می‌تواند آنها را از نظر شرایط روحی و روانی در حد مطلوب نگه دارد./ مهر

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی