امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم نساجی مازندران برابر حریف خود شکست خورد .

 به گزارش دریای ورزش“،  نساجی مازندران که در دیدار اخیرش مقابل پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد، امروز در شرایطی مقابل گل‌گهر قرار گرفت که به دنبال تکرار برد جام حذفی برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی بود، اما در آن سوی میدان سیرجانی‌ها نیز که نمی‌خواستند از کورس رقابت با تیم‌های بالای جدولی عقب بمانند، برای برد وارد زمین شدند و توانستند دو بار دروازه حریف را باز کنند. گل گهر یک بار در نیمه اول و یک بار در نیمه دوم به گل رسید و تلاش شاگردان ساکت برای جبران تنها یک بار جواب داد تا میهمان دو بر یک برنده شده و انتقام جام حذفی را بگیرد.

شرح گل ها 
نساجی صفر- گل‌گهر یک (دقیقه ۳۸: شایان مصلح): ارسال دقیق سعید صادقی از روی کرنر سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم را شایان مصلح با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل کرد.

نساجی ۰ – گل گهر ۲ (سعید صادقی – پنالتی ۶۳): صادقی با یک مکث کوتاه پنالتی خود را زد و توپ برخلاف جهت حرکت حقیقی در گوشه پایین سمت راست آرام گرفت.

نساجی ۱-۲ گل گهر (کریم اسلامی ۷۰): امیرمهدی جان‌ملکی توپ را برای مهاجم تیمش کاشت و اسلامی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده و پس از دریبل مدافع پیش روی خود با ضربه ای دیدنی دروازه فروزان را باز کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی