امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی با نساجی یکی از سخت‌ترین دیدارهای سپاهان و مهم‌ترین بازی‌مان برای بازگشت به جدول است.

به گزارش دریای ورزش“،  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های دکتر امیرپور برای سلامتی‌ام بسیار تشکر کنم.

وی افزود: به محمود فکری و همکاران او تبریک می‌گویم، چون از روزی که به نساجی آمده‌اند تیمی خوب و بابرنامه چه از نظر فوتبالی و چه از نظر نتیجه آماده کرده‌اند. بازی با نساجی یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما و مهم‌ترین بازی‌مان برای بازگشت به جدول است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر بتوانیم در بازی فردا برابر نساجی پیروز شویم هم در جدول وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد و هم با روحیه‌ای بالا برای بازی با استقلال در جام حذفی آماده می‌شویم، بنابراین دیدار با نساجی برای ما بسیار مهم است.

قلعه‌نویی درباره وضعیت جسمانی‌اش پس از مرخصی از بیمارستان و اینکه آیا قادر به همراهی سپاهان برابر نساجی در لیگ برتر و استقلال در جام حذفی است یا خیر، گفت: خوشبختانه نسبت به هفته گذشته حال بهتری دارم و تا فردا مشخص می‌شود که می‌توانم در بازی با نساجی روی نیمکت تیم بنشینم یا خیر. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی