امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   جمعی از پیشکسوتان فوتبال مازندران با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با دکتر رنگرز نشستی صمیمی داشتند.

 به گزارش دریای ورزش“،   نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان با جمعی از پیشکسوتان و مربیان فوتبال مازندران امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

دکتر رنگرز، نشست با پیشکسوتان را یک غنیمت و فرصت خوب عنوان نمود و گفت: شما عزیزان اسوه اخلاق، از خود گذشتگی، چهره ماندگار و هویت فوتبال استان مازندران محسوب می شوید.
وی با بیان اینکه اولین درسی که در مکتب ورزش آموختم، احترام به پیشکسوتان است اضافه کرد: رفاقت و صمیمیت در بین شما عزیزان موج می زند و بعنوان خادم ورزش در خدمت یکایک ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش هستم.
رنگرز با بیان اینکه ورزش مازندران ظرفیت مدال آوری در ۳۵ رشته ورزشی را دارد، تصریح کرد: افتخارات ورزش مازندران ملی و بین المللی اما اعتبار و بودجه ورزش مازندران به تناسب مدال آوری دیده نشده و اعتبارش استانی است و این اعتبار ناچیز با حضور قهرمانان و پهلوانان جوابگوی ورزش مازندران نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان تکمیل چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائم شهر را یکی از دغدغه های مهم ورزش استان عنوان کرد و افزود: تمام سعی و تلاش دستگاه ورزش، استانداری و دیگر مسئولان تکمیل این پروژه است تا هرچه زودتر در اختیار تیم پرطرفدار نساجی قرار گیرد.
قبل از سخنان دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، پیشکسوتان فوتبال استان نکاتی در خصوص توسعه، مشکلات و معضلات فوتبال استان عنوان نمودند.
در این نشست صمیمی یاد و خاطزه درگذشتگان فوتبال استان بویژه نادر دست نشان گرامی داشته شد.
همچنین رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان فوتبال، گزارشی از عملکرد و فعالیت های چند ماهه فوتبال استان را ارائه نمود.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی