امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم رایکا بابل با پیروزی سه بر صفر مقابل آرمان گهر سیرجان توانست بار دیگر در روز آخر ، بقای خود را در لیگ آزادگان قطعی کند.

به گزارش دریای ورزش“،   هفته سی و چهارم  رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور امروز با برگزاری همزمان ۸ دیدار در شهر‌های مختلف کشور انجام شد.
در آخرین هفته این فصل طولانی و فرسایشی که چندی پیش صعود مس رفسنجان به لیگ برتر قطعی شده بود، رقابت دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان برای سهمیه دوم صعود به لیگ برتر و رقابت سه تیم نیروی زمینی، رایکا بابل و ملوان بندر انزلی برای سقوط نکردن جذابیت خاصی برای فوتبال دوستان داشت.
در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها رایکا در بابل به مصاف آرمان گهر سیرجان رفت، که دربازی شاگردان علی نظر محمدی به لطف نتایج نسبتا مناسب سه بازی اخیرشان استرس سقوط کمتری نسبت به دو تیم ملوان و نیروی زمینی داشتند.
شاگردان علی نظرمحمدی در نیمه اول با گل امین رضایی با برتری به رختکن رفتند و تا حدودی ترس از سقوط را از خود دور کردند.
نیمه دوم هم بابلی ها نتیجه را با چنگ و دندان حفظ  و دو گل دیگر وارد دروازه حریف کردند تا یک فصل پرمخاطره را با نتیجه ای نه چندان خوب ولی راضی کننده به پایان ببرند.
در آخرین هفته آلومینیوم اراک با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد و نیروی زمینی که فصل نابسامانی را پشت سر گذاشت، به همراه سپیدرود و علم و ادب تبریز به دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد تا سرنوشت نامعلومی در انتظار این تیم ریشه دار و قدیمی باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی