امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مدافع پیشین تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد، این تیم لیاقت دستیابی به عناوینی بزرگ‌تر از قهرمانی جام حذفی را دارد.

به گزارش دریای ورزش“، مجتبی ممشلی درباره جدایی‌اش از تیم  نساجی گفت: من چهار پنج سال در نساجی حضور داشتم و از این سال‌هایی که پیراهن نساجی را بر تن کردم، خاطرات خوبی در ذهنم مانده است. متأسفانه در یکی دو سال گذشته شرایط خوبی نداشتم و مصدومیت باعث شد کم بازی کنم و در نهایت هم شرایط طوری رقم خورد که جدا شدم. این چیزها در فوتبال طبیعی است و من برای نساجی آرزوی بهترین‌ها را دارم. مطمئن باشید اسم این تیم از ذهن من پاک نخواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از ساکت الهامی بابت نیمکت‌نشینی‌اش در فصل گذشته ناراحت نیست، تصریح کرد: من بعد از مصدومیت خیلی تلاش کردم خودم را نشان دهم، ولی به‌هرحال سرمربی تصمیم نهایی را می‌گیرد. وقتی هم بازی نمی‌کردم هیچ وقت دوست نداشتم برای تیمم حاشیه درست کنم. اگر بازی می‌کردم قطعاً الان وضعیت من فرق می‌کرد، ولی دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مدافع پیشین تیم فوتبال نساجی همچنین خاطر نشان کرد: باید از زحمات آقایان حدادیان و سیف‌الله‌پور تشکر کنم. در فوتبال ایران که معمولاً از جیب هزینه کردن بازگشتی ندارد، آقای حدادیان خیلی برای نساجی زحمت می‌کشد و امیدوارم این تیم روزهای درخشان‌تری را در فوتبال ایران تجربه کند. نساجی فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد، ولی لایق این است که اتفاقات بزرگ‌تری را رقم بزند.

مدافع پیشین نساجی در مورد اینکه قرار است فصل بعد در کدام تیم بازی کند، اظهار داشت: فعلاً چیزی مشخص نیست. چند پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی