امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم والیبال گرینیارد مازیک بلژیک از فردا مسابقات خود را در رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌کند.

به گزارش دریای ورزش“، مسابقات گروه پنجم مرحله انتخابی لیگ قهرمانان والیبال اروپا از امشب آغاز می‌شود. تیم گرینیارد مازیک در این گروه حضور دارد و فردا و پس‌فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) به ترتیب به مصاف شاختیور سولیگورسک بلاروس و آمریسویل سوییس می‌رود.

جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار ۲ ملی‌پوش جوان ایران در ترکیب تیم گرینیارد مازیکن حضور دارند و اوایل این هفته نیز در نخستین بازی فصل تیمشان در ترکیب اصلی این تیم بلژیکی به میدان رفتند و نقش مهمی در پیروزی در این مسابقه داشتند. اسفندیار پس از درخشش در این مسابقه، در تیم منتخب هفته نخست لیگ بلژیک نیز قرار گرفت.

پیش از این فقط سعید معروف، امیر غفور و میلاد عبادی‌پور تنها بازیکنان والیبال ایران بودند که سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشتند.

والیبال ایران در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا چهار نماینده دارد.

عبادی‌پور با تیم اسکرا بلهاتوف لهستان در مرحله گروهی باید با فنرباغچه ترکیه، زاکسا لهستان و افونی بلژیک روبرو شود و امیرحسین توخته هم که امسال به تیم ای سی اچ اسلوونی پیوسته با تیم‌های ریسایکلینگ برلین، زنیت کازان روسیه و یک تیم دیگر که از مرحله پلی‌آف انتخاب می‌شود همگروه است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی