امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   جلسه انتخاب رئیس و هیات رئیسه هیات سوارکاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ، دبیر فدراسیون سوارکاری و معاون امور ورزشی برگزار شد.

 

 

به گزارش دریای ورزش“،   با حضور دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دهدشتی دبیر فدراسیون سوارکاری، دلیری معاونت توسعه امور ورزش و دیگر اعضاء، جلسه مجمع انتخابات هیات سوارکاری مازندران برگزار شد و در پایان رای گیری سید بشیر جعفری کناری با کسب ۲۶ رای از ۲۶ رای ماخوذه برای ۴ سال سکاندار هیات سوارکاری مازندران شد.

دکتر رجبی در این مجمع با تبریک به سیدبشیر جعفری گفت : رشته سوارکاری مورد تاکید و سفارش پیامبر اسلام است و لذا باید برای ترویج آن تلاش کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ باید کارمان در مدیریت هیات های ورزشی دقیق و بر پایه برنامه ریزی باشد و اگر ساختار هیات درست باشد و سیستم وجود داشته باشد، همه ناچار به رعایت چارچوب و قواعد خواهند بود.
وی رضایت خداوند و سربلندی نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی را مهمترین ماموریت دانست و اظهار داشت؛ در شکل دهی تیم مدیریتی هیات های ورزشی استان به همه جوانب امر توجه شود و افراد تاثیرگذار در هیات حضور داشته باشند.
رجبی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر ورزش مازندران تاکید کرد؛ شایسته است در همه شهرستان های استان هیات های شهرستانی تشکیل شود.
رئیس مجمع انتخابات هیات سوارکاری در پایان گفت : باید در مازندران کار فرهنگی شود تا مردم برای پرورش اسب و سوارکاری گرایش پیدا کنند و معتقدم با توجه به شرایط استان مازندران باید اسب سواری همگانی شود.

دبیر فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه اظهار کرد؛ می توانیم با تلاش و همت، سوارکاری را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این در گرو وفاق و همدلی و مطالبه گری همه ی فعالان این رشته ورزشی است.
دهدشتی گفت : مدیریت باید بر پایه خرد جمعی باشد و رئیس هیات ضمن رعایت اصول برنامه ریزی و برنامه محوری، چشم انداز سوارکاری مازندران را طراحی کند.
وی همچنین افزود : برگزاری مستمر مسابقات، توسعه زیرساخت، استخراج نظرات و نقدهای پیشکسوتان استان مازندران مورد انتظار است.
دبیر فدراسیون بیان داشت؛ هیات ها، بازوان اجرایی فدراسیون هستند و استان مازندران با توجه به استعداد گردشگری، باید برای توسعه سوارکاری همگان و گردشگری برنامه ریزی داشته باشد .

لازم به ذکر است؛ حسین دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت : مازندران استانی ویژه در ورزش است و مسئولان ملی باید نگاه ویژه به این استان داشته باشند چراکه علیرغم کسب افتخارات ارزشمند، در موضوع زیرساخت مظلوم واقع شدیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی