امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، محمد جواد ابراهیمی آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

 به گزارش دریای ورزش“، محمدجواد ابراهیمی که از یکسال و نیم قبل از ناحیه زانوی پا دچار یک مصدومیت کهنه بود، در اردوی تیم ملی کشتی آزاد مصدومیتش تشدید شد و با توجه به پارگی رباط می‌بایست پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.فدراسیون کشتی پیگیر روند درمانی این کشتی گیر کشورمان است و عمل جراحی زانوی وی تا چند روز آینده انجام خواهد شد.

با توجه به مصدومیت محمدجواد ابراهیمی آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم از ناحیه زانو و لزوم عمل جراحی بر روی پای وی، این کشتی گیر حضور در رقابت‌های انتخابی این وزن را از دست داد.

بر این اساس کادر فنی تصمیمات جدیدی را برای این وزن به شرح زیر اتخاذ کرد:

۱- با توجه به درخواست آقای کامران قاسم پور کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم و نامه هیئت کشتی استان مازندران و موافقت کادر فنی این کشتی گیر مجوز حضور در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم را دارد.

۲- با توجه به درخواست آقای علیرضا کریمی و نامه هیئت کشتی استان البرز کادر فنی موافقت خود را به شرط ارائه دادن گواهی رسمی پزشک معالج مبنی بر سلامت کامل این کشتی گیر برای حضور در مسابقات اعلام می‌کند.

۳- با توجه به حضور حسین شهبازی، محمدحسین میرباغبان، حسین جلالی نژاد و ارشک محبی در این وزن و اضافه شدن کامران قاسم پور و علیرضا کریمی، رقابت‌های وزن ۹۲ کیلوگرم به صورت دوره‌ای و دو حذفی برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، روز پنج شنبه هفته جاری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

رقابت‌های قهرمانی کشتی جهان روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی