امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در شرایط کنونی خودمان را با مردم سیل زده استان مازندران متعهد می‌دانیم و برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم.

به گزارش دریای ورزش“، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: ابتدا به خاطر حادثه سیل که به دلیل این حادثه به زحمت افتاده و عزیزانشان را از دست داده‌اند تسلیت می‌گویم. ما با تیم خوبی بازی داریم و خودمان را به مردم سیل زده استان مازندران متعهد می‌دانیم و با انگیزه بالایی را می‌خواهیم بازی کنیم. این تنها راهی است که می‌توانیم مردم استان را که به زحمت افتادند خوشحال کنیم. و انگیزه مضاعفی برای این مسابقه داریم.

وی در مورد ساعت مسابقه و ناهمواری احتمالی زمین ورزشگاه شهر قدس گفت: احتمالا به خاطر بارندگی زمین گل آلود است و ساعت مسابقه ۱۷ و ۴۵ است و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه گلایه‌هایی که او و بازیکنانش از مالکیت و شرایط باشگاه داشتند، گفت: در حال حاضر چیزی تغییر نکرده اما به خاطر رنج‌هایی که مردم و هواداران در سیل اخیر کشیدند تنها راهی که می‌شود مردم را خوشحال کرد این است که با تمام توان در میدان حاضر شویم و برای موفقیت برسیم. درون باشگاه چیزی تغییر نکرده. مسئولان ارشد استان هم در حال حاضر موضوعات بسیار مهمتری دارند و درگیر مسئله سیل هستند. من سعی کردم بچه‌ها را از نظر انگیزشی به سطح خوبی برسانم تا در بازی فردا بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی