امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مدعی وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت، نمی‌داند از دست دادن مسابقات انتخابی تیم ملی ناشی از بدشانسی او بود یا تقدیر الهی، اما تأکید کرد با قدرت‌تر از قبل باز می‌گردد.

 به گزارش دریای ورزش“، محمدجواد ابراهیمی درباره آسیب‌دیدگی‌اش در اردوی اول تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: زانوی سمت چپم از قبل کمی آسیب دیده بود که متأسفانه در تمرین ضرب خورد و دکتر کیهانی پس از معاینه گفت حتماً باید جراحی کنم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوری از اردوها و تمرینات منظم باعث ایجاد این آسیب‌دیدگی شده است یا خیر، تصریح کرد: به هر حال اتفاق بود و من هم تمرین داشتم. این اتفاق هر لحظه ممکن است در کشتی رخ دهد. خواست خدا بود که این اتفاق بیفتد و نمی‌دانم چه بگویم. واقعاً نمی‌دانم این بدشانسی من بود یا تقدیر. تمام تلاشم را کردم و پس از این همه مدت راه خودم را پیدا کردم، اما این اتفاق افتاد و باید جراحی کنم.

این کشتی‌گیر مازندرانی که قرار است زانویش را زیر نظر دکتر کیهانی جراحی کند، در مورد انگیزه‌هایش برای بازگشت دوباره به کشتی گفت: شش ماه پس از جراحی می‌توانم روی تشک بروم. باید باقدرت‌تر از قبل برگردم./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی