امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، یک اخراجی زودهنگام یک گل به خودی در زمین گل‌آلود جم، شکست نساجی برابر شاگردان تارتار را رقم زد.

به گزارش دریای ورزش“، پارس جنوبی جم بعد از دو باخت متوالی در پایان نیم‌فصل اول، در دو دیدار ابتدایی دور برگشت به دو تساوی رسید ولی آنها امروز هم در دقایق ابتدایی نمایش دفاعی داشتند و بازی بیشتر در اختیار تیم نساجی بود، اما اخراج زودهنگام علی‌اصغر عاشوری در دقیقه ۱۶ موجب شد تا روند مسابقه به سود جمی‌ها تغییر کند و شاگردان مهدی تارتار بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، در نهایت به برتری ۳ بر یک دست یابند و موقتا به رده ششم جدول صعود کنند.
نساجی که در نیمه اول توانسته بود با وجود ۱۰ نفره شدن برابر حملات پارس جنوبی مقاومت کند، در دقیقه ۵۲ با گل به خودی گولسیانی که برای دومین بازی متوالی دروازه خودی را باز می‌کرد، عقب افتاد و همین مسئله روحیه نساج‌ها را پایین آورد تا تنها چهار دقیقه بعد گل دوم را با ضربه سر مجید علیاری دریافت کنند؛ گولسیانی در دقیقه ۷۰ از روی پنالتی اختلاف را کمتر کرد ولی در دقایق تلف شده یک بار دیگر روی ضعف خط دفاعی نساجی این بار میرجوان موفق به گلزنی شد تا جمی‌ها به سه امتیاز ارزشمند برسند.

شرح گل‌ها

پارس جنوبی ۱ – نساجی صفر (دقیقه ۵۲: گل به خودی جورجی گولسیانی): اشتباه عبدالله‌زاده در دفع توپ موجب شد تا ابراهیم صالحی به توپ برسد که پاس او و شوت مجید علیاری پس از برخورد به جورجی گولسیانی وارد دروازه نساجی شد تا این مدافع گرجستانی برای دومین بازی پیاپی گل به خودی بزند.

پارس جنوبی ۲ – نساجی صفر (دقیقه ۵۶: مجید علیاری): ارسال پای چپ فرزاد حاتمی را مجید علیاری روی اشتباه دیوسالار در دفع توپ، با ضربه سر زد که توپ بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه تبدیل به گل دوم پارس جنوبی شد.

پارس جنوبی ۲ – نساجی۱ (دقیقه ۷۰: جورجی گولسیانی): پنالتی اعلام شده برای نساجی را گولسیانی برخلاف جهت رحمان احمدی که به سمت راست دروازه شیرجه زده بود، تبدیل به گل کرد.

پارس جنوبی ۳ – نساجی ۱ (دقیقه ۲+۹۰: میرهادی میرجوان): پاس پورامینی با مهار سینه و شوت پای چپ زمینی میرجوان بعد از برخورد به دستان لک تبدیل به گل سوم پارس جنوبی شد.

بهترین بازیکن
مجید علیاری، مهاجم جوان پارس جنوبی جم که مثل دو دیدار اخیر دور برگشت در ترکیب تیمش حضور داشت، بعد از ایجاد موقعیت‌های خطرناک در نیمه اول و شوت‌زنی به سمت دروازه نساجی، روی گل اول تیمش که با گل به خودی گولسیانی به ثمر رسید، تاثیرگذاری مستقیم داشت و در گل دوم نیز با ضربه سر دروازه را باز کرد تا نقش پُر رنگی در جریان برتری جمی‌ها ایفا کند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی