امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی و با رای کاربران به عنوان محبوبترین آزاد کار جهان معرفی شد.

به گزارش دریای ورزش“، «حسن یزدانی» و «عبدالله موحد» از نامداران دنیای کشتی از کشورمان در این نظرسنجی حضور داشتند.

اتحادیه جهانی کشتی برای انجام این طرح ۱۶ آزادکار را انتخاب و آنها را ۲ به ۲ روبه ‌روی هم قرار داد تا در نظرسنجی نفر برتر انتخاب شود.

در پایان این نظرسنجی حسن یزدانی دارنده ۳ طلای جهان و المپیک و عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۵ طلای جهان و المپیک از روسیه که به تانک روس هم شهرت دارد به فینال راه پیدا کردند که یزدانی با ۲۷ هزار و ۲۳ رای محبوبترین آزادکار جهان شد. سعدالله یف هم ۲۳ هزار و ۲۱۰ رای بدست آورد.

در مرحله نیمه نهایی یزدانی مقابل سایتی‌اف نابغه کشتی جهان از روسیه که ۳ طلای المپیک و ۶ طلای جهان را در ویترین افتخارات خود دارد پشت سر گذاشت.

آن سوی جدول نیز سعدالله‌یف (تانک روسی) فرانک چامیزو آزادکار کوبایی‌الاصل ایتالیا را از پیش رو برداشت.

اتحادیه جهانی کشتی ۱۶ آزادکار جهان شامل فرانک چامیزو (ایتالیا) با دانیل کورمیر (آمریکا)، باجرانگ پونیا (هند) با هنری سجودو (آمریکا)، حسن یزدانی (ایران) با والنتین یوردانوف (بلغارستان)، طاها آکگل (ترکیه) با بلوگلازوف (روسیه)، عبدالرشید سعدالله‌یف (روسیه) با جان اسمیت (آمریکا)، جردن باروز (آمریکا) با آرسن فادزائف (روسیه)، گنو پتریاشویلی (گرجستان) با عبدالله موحد (ایران) و حاجی علی‌اف (جمهوری آذربایجان) با بوایسار سایتی‌اف (روسیه) را در ابتدا در ۲ گروه ۸ نفره و ۲ به ۲ کنار هم قرار داده بود و کاربران به نفر منتخب خود رای دادند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی