امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، پهلوان باشی کشور گفت: امیدوارم شایسته این بازوبند که تاکنون بزرگان و پهلوانان ارزشمند ایران زمین بر بازوی خود بسته‌اند، باشم.

به گزارش دریای ورزش“، جابر صادق‌زاده پس از کسب ششمین عنوان پهلوانی کشور اظهار داشت: راه سختی است که من و همه پهلوانان کشور پیش رو داریم و باید الگوهای خوبی برای جوانان باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم همراه سایر پهلوانان کشور راه جهان پهلوان تختی و سایر پهلوانان بزرگ کشور را ادامه دهیم. با تدابیری که جوهری، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای اندیشیده است راه و مسیر درستی تبیین شده است. امیدوارم ما هم بتوانیم این بار سنگین مسئولیت را به سر منزل مقصود برسانیم.

پهلوان کشور درباره کسب ششمین عنوان پهلوانی تصریح کرد: مطمئنا کسب این عنوان برای پنجمین دوره متوالی، نتیجه زحمات و تمرینات خوبی بود که پشت سر گذاشتم. بدون شک، گرفتن بازوبند ارزشمند پهلوانی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند و باید در تمام امور، اخلاق و رفتار زیبنده یک پهلوان را از خود نشان دهم.

صادق‌زاده خاطر نشان کرد: امیدوارم شایسته این بازوبند که تاکنون بزرگان و پهلوانان ارزشمند ایران زمین بر بازوی خود بسته‌اند، باشم. گرفتن این لقب بسیار مهم است و وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر دوش انسان می‌گذارد. / فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی