امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، شاگردان دست‌نشان در دیدار خانگی برابر استقلال ملاثانی به تساوی رسیدند.

به گزارش دریای ورزش“، عصر امروز تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴:۴۵ در دیدار آغازین لیگ یک به مصاف تیم استقلال ملاثانی رفت که در پایان این دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در نیمه ی اول رایکا بابل از ابتدا بازی مالکانه ی خود را به حریف دیکته کردند اما با تصمیم شائبه برانگیز داور مسابقه رضا نبی زاده از زمین مسابقه اخراج شد تا رایکایی ها ده نفره بازی را ادامه دهند.

البته بابلی ها توانستند چندین موقعیت گلزنی ایجاد کنند و در نهایت علی خسرو نژاد توانست سانتر ارسالی از روی نقطه ی کرنر را به گل اول رایکا تبدیل کند تا بابلی ها از حریف خوزستانی خود پیشی بگیرند ، بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا سوت پایان نیمه ی اول به صدا در امد و بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند.

با شروع نیمه ی دوم استقلال ملاثانی با یک بازیکن بیشتر بازی پر فشاری را آغاز کرد و توانستند یک گل وارد دروازه ی رایکا کنند که این گل با تصمیم کمک داور مسابقه آفساید اعلام شد تا همچنان ریکاها پیروز میدان باشند.

در ادامه چندین موقعیت گلزنی برای هر دو تیم به دست آمد که با بی دقتی مهاجمین دو تیم از دست رفت اما تیم استقلال ملاثانی در دقیقه ۹۴ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با همان نتیجه یک بر یک مساوی به پایان برسد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی