امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۴:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کاپیتان تیم فوتبال رایکا‌ بابل پس از تساوی بدون گل دو تیم رایکا‌ بابل و خیبر خرم‌آباد گلایه های شدیدی را نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل انجام داد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه رایکا‌ بابل،هادی خیری بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم فوتبال رایکا‌ بابل پس از تساوی بدون گل دو تیم رایکا‌ بابل و‌ خیبر خرم آباد اظهار داشت:متاسفانه امروز چند بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.

هافبک بابلی تیم فوتبال رایکا‌ از مسئولین شهری و استانی به دلیل عدم رسیدگی به چمن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل انتقاد کرد و گفت:واقعا جای تأسف دارد که کسی در این شهر و استان به ورزش اهمیت نمی دهد و ما حتی در داشتن ابتدایی ترین زیرساخت های ورزشی در شهرمان نیز محروم هستیم.

وی در ادامه افزود: ما باید در بازی های خانگی خود با توجه به امتیاز میزبانی اکثر امتیازات را کسب کنیم اما ما به دلیل شرایط زمین ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل نمی توانیم در این زمین تمرین کنیم و فقط بازی های خود را در این ورزشگاه انجام می دهیم اما واقعا در این زمین باتلاقی،یک پاس ساده هم نمی توانیم بدهیم پس بنابر این نمی توان در این زمین گل آلود انتظار انجام یک بازی تاکتیکی را از تیم ها داشت.

خیری در ادامه گفت: ما هیچوقت به دنبال بهانه جویی نبودیم اما وقتی در هفته اول که میزبان تیم استقلال ملاثانی بودیم هم به دلیل شرایط بد زمین امتیاز از دست دادیم و حالا هم دو امتیاز حساس را این هفته مقابل تیم خیبر خرم‌آباد از دست دادیم در صورتی که اگر این بازی در یک زمین خوب و با کیفیت برگزار میشد قطعا نتیجه دیگری رقم میخورد و شما می توانید این امر را در بازی روان و تاکتیکی ما در بازی های خارج از خانه هفته های گذشته نیز مشاهده کنید.

هادی خیری کاپیتان بابلی تیم فوتبال رایکا‌ بابل خاطرنشان کرد:امیدواریم تا مسئولین استانی و شهری ما همت کنند تا در شهرمان یک ورزشگاه باکیفیت داشته باشیم چرا که بازی کردن در این زمین بسیار خجالت آور است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی