امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   شهرستان قائمشهر قهرمان رقابتهای کشتی پهلوانی جوانان استان مازندران شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   به مناسبت هفته دفاع مقدس ، مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی جوانان استان مازندران در تاریخ جمعه ۷ مهر ماه در سالن شهدای ایزدشهر برگزار گردید که شهرستان قائمشهر مقام اول این دوره از رقابتها را کسب نمود و شهرستانهای نوشهر و نور به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.

در این رقابتها رئوف حسنپور در وزن ۵۰ تا ۶۰کیلو ، محمدرضا سراج در ۶۰ تا ۷۰ کیلو، منصور ترچانی در ۷۰ تا ۸۰ کیلو ، ابوالفضل الهی در ۸۰ تا ۹۰ کیلو و ارشیا ظهیری در وزن ۹۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم قهرمان این دوره از رقابتها گردیدند.

در این دوره از مسابقات که با حضور آقای دلیری معاونت قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، دکتر طورسوادکوهی ریاست محترم هیات استان، آقای کلیج ریاست اداره ورزش شهرستان نور و اعضای محترم شورای شهر و شهردار ایزدشهر برگزار گردید از حضور ارزشمند ، پهلوان باشی ایران ، دارنده ۷ بازوبند پهلوانی، دکتر جابر صادق زاده با اهدا شال و تندیس از طرف هیات زورخانه ای استان تجلیل و تقدیر بعمل امد.

در پایان این مسابقات از زحمات جناب اقای عزتی ریاست محترم هیات زورخانه ای شهرستان نور، اقای اسفندیار مرادی مسئول انجمن کشتی پهلوانی شهر ایزدشهر و آقای عبدالحمید اسدی ریاست اسبق هیات زورخانه ای نور به پاس میزبانی بسیار خوبشان تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی