امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  روز دوم و پایانی هفته هفتم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت ۵۴ راس اسب از نژادهای “ترکمن، تروبرد و دوخون” در ۶ دور به مسافت‌های هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۶۰۰ متر عصر دیروز ( جمعه ) بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“، در دور نخست روز دوم هفته هفتم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس، اسب‌های بیش از سه سال نژاد ترکمن کلاس ۲ به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب “یلکین امید” زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های “بایداق کهری” و “بیلیا” به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون مبتدی (maiden) برگزار شد، اسب “حکیم” اول شد و اسب‌های “رونیا” و “فرتاش” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون مبتدی (maiden) و به مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب “آی نوا” با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های “فست” و “فرحناز” به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

اما در دور چهارم روز دوم هفته هفتم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار متر و ویژه اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد مبتدی (maiden) برگزار شد، اسب “مونو کاترین” سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های “سار سارا” و “جینی” به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های نژاد تروبرد بیش از سه سال کلاس چهار به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب “شایلیک” اول شد و اسب‌های “کارمن” و “امیرخان ۲”  به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پایانی روز دوم هفته هفتم مسابقات کورس پاییزه گنبدکاووس نیز که با رقابت اسب‌های نژاد دوخون بیش از سه سال کلاس سه به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد، اسب “جالیسکو” به قهرمانی رسید و اسب‌های “اف ۱۴” و “کابوی” به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

برگزار کنندگان روز دوم هفته هفتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده بودند که به مالکان اسب‌های اول تا سوم ۶ دور برگزار شده این روز پرداخت می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی