امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نوشاد عالمیان اولین بازی خود در مسابقات تنیس‌روی‌میز قهرمانی جهان را با برتری قاطع چهار بر صفر به پایان رساند و به جمع ۶۴ ورزشکار برتر مسابقات راه یافت.

 

به گزارش دریای ورزش“،   در اولین روز از رقابت‌های انفرادی قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی، نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع ۴ بر صفر مقابل فلورنت لامبیه از بلژیک به مرحله دوم راه یافت.

 

عالمیان در چهار ست پیاپی و با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۳ مقابل این حریف بلژیکی به برتری دست یافت تا در مرحله بعد با برنده نمایندگان دانمارک و کرواسی دیدار کند.

شکست احمدیان مقابل نفر ۵۴ جهان

امین احمدیان هم در این دوره از رقابت‌ها در مصاف با کیریل گراسیمنکو حریف قدرتمند خود از قزاقستان شکست خورد و از راهیابی به مرحله دوم بازماند. احمدیان در مصاف با نفر ۵۴ دنیا با نتیجه ۴ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

در گیم نخست بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به سود نماینده کشورمان پایان یافت. اما در ادامه در چهار گیم پیاپی احمدیان با نتایج ۱۲ بر ۱۰ ، ۱۱ بر ۹، ۱۱بر ۵ و ۱۱ بر ۷ نتیجه را به حریف قدرتمند قزاق واگذار کرد و احمدیان با نتیجه ۴ بر یک بازنده این بازی شد.

 

هدایت ملی پوشان کشورمان برعهده جمیل لطف الله نسبی است.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان، ۳۰ اردیبهشت تا ۷ خردادماه در شهر دوربان آفریقای جنوبی و در بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی