امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  اسماعیل پور: باشگاه هوادار حتی پول اعزام تیم بزرگسالان خود به انزلی را هم نداشت ؛ هیچ بندی مبنی بر فسخ در قرارداد ما با باشگاه هوادار وجود ندارد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه رایکا‌ بابل،یاسر اسماعیل پور مدیر اجرایی باشگاه رایکا‌ بابل در رابطه با خرید امتیاز تیم امید هوادار که در لیگ برتر امیدهای استان تهران حضور دارد اظهار داشت:طی نشستی که با مدیران باشگاه هوادار تهران داشتیم قراردادی را با امضا طرفین منعقد کردیم و حتی چند درصد از مبلغ را نیز طبق قرارداد به صورت پیش پرداخت به آنها دادیم تا مشکلات مالی باشگاه هوادار حل شود و بتوانند تیم بزرگسالان خود را راهی دیدار با ملوان کنند.

وی در ادامه افزود: پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان،آن ها حتی پول سفر خود را نیز نداشتند اما حالا که با پیش پرداخت ما مشکل مالی تیم را حل کردند به تعهداتشان نسبت به قرارداد با ما پایبند نیستند.

اسماعیل پور در رابطه با این سوال که آیا در قراردادشان بندی مبنی بر فسخ قرارداد وجود دارد گفت: اصلا چنین چیزی نیست و هیچ بندی مبنی بر فسخ در قراردادمان وجود ندارد با این حال ما به تمامی تعهدات خود عمل کردیم اما حالا این اقدام حرفه ای نیست که باشگاه هوادار بخواهد با این کارهای منسوخ شده به تعهداتی که در قرارداد داشتند عمل نکنند.

مدیر اجرایی باشگاه رایکا‌ بابل در ادامه خاطرنشان کرد: اگر باشگاه هوادار تهران ادعا کند که بندی در قرارداد مبنی بر فسخ وجود دارد ما مجبور می شویم قراردادی که فی ما بین ما و باشگاه هوادار تهران با نظارت هیات فوتبال استان تهران منعقد شد را رسانه ای کنیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی