امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم والیبال گرینیارد مازیک با درخشش پاسور ایرانی خود مقابل تیم صدرنشین لیگ بلژیک پیروز شد و به رتبه نخست صعود کرد.

به گزارش دریای ورزش“،  شنبه‌شب و در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ والیبال بلژیک، تیم گرین‌یارد با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود ناک روزلر پیروز شد. گرین‌یارد در ست‌های دوم، چهارم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست داد و ست‌های اول و سوم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد.

جواد کریمی که در هر پنج ست بازی در ترکیب اصلی گرین‌یارد حضور داشت،‌ عملکرد درخشانی ارائه کرد و بر اساس آنالیز فنی بازی نمره ۶.۹ را گرفت که بالاترین نمره در میان تمام بازیکنان هر ۲ تیم بود. پاسور تیم ملی والیبال ایران در این بازی یک امتیاز با سرویس،‌ ۲ امتیاز با حمله، یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع چهار امتیاز هم برای تیمش به دست آورد.

گرین‌یارد با پنج برد و ۱۳ امتیاز از پنج بازی خود در این فصل، به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. تیم روزلر هم با یک برد کمتر و همین امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

کریمی در این فصل ۱۳ امتیاز با دفاع روی تور برای تیم خود به دست آورده که او را در رده پنجم بهترین مدافعین روی تور لیگ بلژیک قرار می‌دهد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی