امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نماینده نزاجا در دومین مسابقه خود  در سی وچهارمین دوره لیگ برتر هندبال پاس ناجا قم را شکست داد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا؛ تیم هندبال نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون مدافع عنوان قهرمانی در سی وچهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران در دومین مسابقه خود در سالن شهید سلیمانی پایتخت مقابل تیم پاس ناجا قم صف آرایی کرد.

سربازان نیروی زمینی که در گام اول تیم سپاهان نوین را شکست داده بودند در نیمه نخست این مسابقه بابرتری دو گل و نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاگردان محمدرضارجبی کار خوب تیمی خود را ادامه دادند تا در مجموع ۶۰ دقیقه با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ پیروز میدان شوند.

مدیرعامل و مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش دکتر چنگیز مسیب زاده پس از دومین برد نماینده نزاجا در لیگ برتر هندبال اظهارداشت؛ رفته به رفته هماهنگی بازیکنان و کادر فنی تیم بیشتر می شود و امروز موفق شدیم نسبت به روز نخست و بازی اول مقابل سپاهان نوین بهتر عمل کنیم و خداروشکر با برد زمین مسابقه رو ترک کردیم

مدیرتربیت بدنی نیروی زمینی افزود؛ انتظارات از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بالا می باشد چرا که این تیم مدافع عنوان قهرمانی است و در لیگ ۹۹ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده و ما هم تلاش وحمایت میکنیم تا بازیکنان با ارائه نبردهای دیدنی و تماشایی به روند روبه رشد خود ادامه دهند تا امسال نیز مجدد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی