امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

در نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون اعلام شد که کرج میزبان بیست و هشتمین دوره رقابتهای فجرکاپ خواهد بود.

به گزارش دریای ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ششمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون امروز یکشنبه دوم دی ماه به ریاست محمدرضا پوریا ریاست فدراسیون و با حضور اعضای هیات رییسه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد. در این نشست پوریا از حضور اعضای هیات رییسه و همکاری و همیاری آنان در پیشبرد اهداف فدراسیون تشکر و قدردانی نمود.

پوریا اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه سال جاری در شهرستان کرج برگزار می شود. در همین راستا طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، شهبازی استاندار البرز به سمت رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوق منصوب گردید که امیدواریم این دوره نیز همچون دوره های گذشته با شکوه و به نحو مطلوب برگزار گردد.

پوریا افزود: تاکنون تعدادی بدمینتون بازان کشورهای مختلف جهان آمادگی خود را برای حضور در این رقابتها اعلام داشتند که متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد. جوایز این دوره از مسابقات نیز ۲۵ هزار دلاری است که به نفرات برتر این رقابتها اهداء می گردد.

رییس فدراسیون بدمینتون در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث رقابتهای برون مرزی نیز اعزام های مختلفی صورت پذیرفته است و تلاشمان حضور ملی پوشان در رقابتهای برون مرزی آماده سازی ملی پوشان برای بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو با رنک قابل قبول خواهد بود که در این زمینه برنامه ریزیهای لازم صورت پذیرفته است.

وی همچنین افزود: یکی دیگر از اتفاقات اخیر تحت پوشش قرار گرفتن پارابدمینتون است که تاکنون زیر نظر فدراسیون جانبازان و معلولان بوده و براساس دستورعمل کمیته پارالمپیک این رشته به فدراسیون بدمینتون انتقال یافت. مهدوی نیا  به عنوان رییس کمیته پارابدمینتون انتخاب شده که عضو افتخاری هیات رییسه فدراسیون نیز هستند. مهدوی نیا بیش از این سابقه عضویت در هیات رییسه فدراسیون بدمینتون را در کارنامه داشته است.

پوریا افزود: اردوهای آمادگی ملی پوشان کشورمان به منظور حضور قدرتمند در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران از روز ۲۵ دی ماه تا شروع مسابقات در تهران و استانها  برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات نیز مسوولان بدمینتون آسیا نیز حضور خواهند داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود.

سپس اعضای هیات رییس فدراسیون نقطه نظرات خود را اعلام داشتند و در پایان این نشست موارد مطرح شده به تصویب اعضای هیات رییس رسید. اعضای هیات رییسه فدراسیون بدمینتون متشکل از سرکار خانم فریبا مددی، مرتضی مداحی، محمد فرجی، فرشاد نصرتی، علی موذن، اسماعیل مهدوی نیا، حسام عقبایی، امیر فرزانه شربیانی، حمید دائمی و مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی