امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رایکا بابل در خانه مقابل ویستاتوربین متوقف شد.

به گزارش دریای ورزش“،  از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا بابل و ویستاتوربین تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

رایکا نیمه اول را طوفانی آغاز کرد و نسبت به حریف برتری خود را دیکته کرد اما یاران پیروز قربانی هرچه زدند به درب بسته خوردند تا نیمه اول این دیدار بدون گل خاتمه یابد. در نیمه دوم و روی غفلت مدافعان رایکا، مرتضی حسینی درون محوطه جریمه بابلی‌ها صاحب توپ شد و با پاس در عرض برای مهرداد قاسمی‌نژاد، دروازه ریکاها باز شد.

تعویض‌های طلایی پیروز قربانی در نیمه دوم کار ساز شد و چند دقیقه پس از گل اول تیم ویستا، برهان عابدی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه، توپ را به جواد غلامی رساند و او نیز با ضربه‌ای زیبا و دقیق، دروازه حریف را باز کرد. این پایان کار نبود و با دستورات پیروز قربانی، رایکا سراسر حمله شد و حتی رضا عبدی تیرک دروازه حریف را نیز به لرزه در آورد اما این کافی نبود و در روزی که بابلی‌ها مستحق برتری بودند، به تساوی رسیدند.

از نکات حاشیه‌ای این دیدار می‌توان به پنالتی اشتباه داور برای تیم ویستاتوربین اشاره کرد که با دخالت کمک داور اول بازی و نظر صحیح وی، پنالتی برگشت داده شد تا حقی از تیمی ضایع نشود.

رایکا بابل با ۱۰ امتیاز و به دلیل اختلاف گل کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی