امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم رایکا بابل در خانه پارس جنوبی جم به یک امتیاز ارزشمند دست یافت.

به گزارش دریای ورزش“،  از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم پارس جنوبی جم و رایکا بابل از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند.

در همان دقایق ابتدایی بازی و روی ارسال مدافع پارس جنوبی، توپ روی سر سامان محرابی نشست و با ضربه سر دقیق، دروازه رایکا را گشود. چند دقیقه پس از این گل و روی اشتباه پیاپی مدافعان رایکا، توپ به محرابی رسید و این بازیکن دروازه خالی را به تیرک زد! درحالی که ریکاها نیمه اول را بسیار بد دنبال می‌کردند، در دقایق پایانی نیمه اول این بازی ناصر رضایی ضربه محکم بازیکن پارس جنوبی را از روی خط دروازه برگشت داد تا نیمه اول با همان تک گل به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم و با سه تعویض همزمان پیروز قربانی، بازی به سود تیم رایکا چرخید. جایی که با فشار بازیکنان رایکا، مدافع پارس جنوبی توپ را به اشتباه به جواد غلامی پاس داد و او در صحنه‌ای تک به تک موفق شد دروازه حریف را باز کند. دقایق پایانی این بازی را دنبال می‌کردیم که درگیری روزبه سینکی و علی گودرزی سبب اخراج هر دو بازیکن شد. این اخراج خشم لیدرها و هواداران پارس جنوبی را در پی داشت و با فحاشی بسیار تند و زننده‌شان، سبب تشنج در بازی شدند.

متاسفانه پس از جنجال‌های به وجود آمده، داور بازی به یک بازیکن دیگر رایکا و همچنین سرمربی این تیم را اخراج کرد که در نوع خود بی‌سابقه و تعجب برانگیز بود. در ادامه و با ۱۰ نفره شدن پارس جنوبی و ۹ نفره شدن رایکا، تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت تا در روزی که مهدی مرجان‌زاده مرد اول و خبرساز این میدان بود، دو تیم به تساوی رضایت دهند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی