امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  خیبر خرم آباد موفق شد در یک بازی خارج از خانه سه امتیاز سخت و حیاتی را به دست آورد.

به گزارش دریای ورزش“،  در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران رایکا بابل میزبان خیبر خرم آباد مدعی بود. سه امتیاز این بازی برای دو تیم اهمیت زیادی داشت و سرمربیان تیم‌ها می‌دانستند یک امتیاز به درد آنها نمی‌خورد و به همین دلیل انتظار می‌رفت بازی پر گل شود.

در نیمه اول این شاگردان عبدالله ویسی در خیبر بودند که کار را طوفانی آغاز کردند و با میل هجومی بسیار بالایی که داشتند خیلی زود دروازه میزبان را باز کردند.

در دقیقه ۱۳ محمدجواد عباسی خیبری‌ها را پیش انداخت و پس از اتمام خوشحالی گل بازهم خیبر بود که برای رسیدن به گل برنامه داشت و تنها چهار دقیقه بعد دروازه رایکا برای بار دوم باز شد تا کار میزبان بسیار سخت شود. گل دقیقه ۱۷ خیبر توسط حسین فاضلی به ثمر رسید.

رایکا که نمی‌خواست در این بازی خانگی به همین سادگی و با اختلاف گل بالا بازنده باشد در دقایق بعدی بهتر کار کرد و سرانجام در دقیقه ۳۳ توسط میلاد قربان‌زاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. تلاش دو تیم در ادامه این نیمه نیز ثمری نداشت تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود خیبر در ۴۵ دقیقه اول خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم نیز رایکایی‌ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه و به تساوی کشاندن کار در این بازی خانگی داشتند اما بازی منطقی و دفاع حساب شده خرم آبادی‌ها این اجازه را به میزبان نداد تا در نهایت این مسابقه با همان سه گلی که در نیمه نخست رد و بدل شده بود با نتیجه دو بر یک به سود خیبر پایان یابد.

با این نتیجه خیبر ۲۳ امتیازی شد و همچنان در جمع مدعیان صعود باقی ماند و رایکا نیز با همان ۱۴ امتیاز قبل در نیمه پایین جدول ماندگار شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی