امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم ستاره طبرستان نوشهر با کسب دومین برد برابر ایرانشید چالوس به دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان راه یافت و حریف گیتی‌پسند اصفهان شد.

به گزارش  پایگاه خبری دریای ورزش“،  دیدار سوم دو تیم ایرانشید چالوس و ستاره طبرستان نوشهر در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» ساعت ۱۷ (چهارشنبه ۱۸ اسفند) در خانه والیبال تهران برگزار ‌شد.

نماینده نوشهر در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ راه یافت و سهمیه لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ نیز به دست آورد.

ایرانشید در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۳۵ بر ۳۳ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

علیرضا گیلانی و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۱۵۱ دقیقه طول کشید.

مرتضی اکرمی، اسماعیل رزقی و محمدرضا درفش‌کاویان نیز تیم داوری این دیدار بودند که به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، این مسابقه را قضاوت کردند.

جدال دو نمایندگان نوشهر و چالوس پنج کارت زرد و قرمز داشت و کمک مربی ایرانشید چالوس نیز در ست چهارم اخراج شد.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در دیگر مسابقه این مرحله با شکست گل‌گهر سیرجان به دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ صعود کرد و ستاره طبرستان در فینال حریف این تیم شد.

دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۰ اسفند به صورت تک بازی در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به درخواست دو تیم گل‌گهر سیرجان و ایرانشید چالوس، دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود و دو تیم به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی