امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس هیات کشتی مازندران گفت: در فصل بهار استان مازندران میزبان سه تورتمنت مهم بین المللی در رشته کشتی خواهد بود.

 به گزارش دریای ورزش“،   عسکری محمدیان در گفت وگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه طی ماههای اردیبهشت مازندران میزبان سه رویداد مهم ورزشی کشتی است، گفت: مسابقات بین المللی شهید هاشمی نژاد اردیبهشت ماه در بهشهر، جام بین المللی موحد اردیبهشت ماه در آمل و مسابقات جام تختی خرداد ماه در تنکابن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام هدفمان برگزاری هرچه باشکوه و سطح بالای این مسابقات است، افزود: هفدهمین دوره جام شهید هاشمی نژاد در رده سنی جوانان به میزبانی بهشهر، دومین دوره جام موحد رده سنی نوجوانان در آمل و چهل و دومین دوره جام تختی رده سنی بزرگسالان در تنکابن با حضور چند تیم خارجی و داخلی برگزار می شود.
محمدیان با اشاره به اینکه برای هفتمین بار است که مازندران میزبان رویداد مهم جام بین المللی تختی است، تصریح کرد: در ادوار گذشته پنج دوره مسابقات جام تختی به میزبانی شهرستان ساری و یک دوره در تنکابن و چهل دومین دوره این تورنمنت نیز برای دومین بار خرداد ماه به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار می شود.
رئیس هیات کشتی مازندران با بیان اینکه بهترین کشتی گیران کشور و حتی کشورهای خارجی در جام بین المللی تختی شرکت خواهند کرد، اذعان داشت، مازندران تجربه بسیار خوب در برگزاری جام های بین المللی بویژه جام تختی دارد که چندین دوره این مسابقات به میزبانی استان مازندران برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه یقینا با تلاش دیگر ارگان ها در برگزاری این سه تورنمنت، همچون دیگر مسابقات بین المللی، استان مازندران موفق و سربلند خواهد بود، افزود: با توجه به شرایط بد اقتصادی جامعه جا دارد از تلاش های دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت میزبانی این سه رویداد مه کشتی تقدیر و تشکر کنم.
وی با بیان اینکه امنیت، اسکان، تغذیه و محل برگزاری مسابقات در اولویت ماست، خاطرنشان کرد: قطعنا برگزاری این سه رویداد مهم کشتی در سه شهرستان استان مازندران در توسعه و شکوفایی کشتی استان تاثیرگذار باشد.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی