امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   آینده‌سازان بابلسر عنوان قهرمان لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های مازندران را کسب کرد.

به گزارش دریای ورزش“، در فینال جذاب و پرگل لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران که بین تیم های ایرانیان نکا و آینده‌سازان بابلسر برگزار شد، تیم بابلسر، میزبانش را با نتیجه ۴ بر ۳ در زمین فوتبال چمن مصنوعی نکا شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم های آینده‌سازان بابلسر و ایرانیان نکا، جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های مازندران را به دست آوردند.

علیرضا فاطری، امیرحسین علی محمدپور، ابوالفضل دارابی و امیررضا مهدوی به ترتیب در دقایق ۱۴ ، ۴۸ ، ۸۲ و ۹۳ این دیدار برای تیم آینده‌سازان بابلسر گلزنی کردند.

رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران با حضور ۲۱ تیم در ۳ گروه ۷ تیمی مرکز ، شرق و غرب مازندران برگزار شد که در پایانِ مرحله‌ گروهی، تیم آینده سازان به عنوان تیم دوم گروه مرکز، جواز صعود به جمع ۸ تیم برتر مرحله نهایی مسابقات را به دست‌ آورد.

آینده سازان در مرحله‌ یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب با غلبه بر تیم های مدّعی باران جویبار و شهید مولایی قائمشهر فینالیست شد.

هدایت تیم آینده‌سازان را علی براری جوان و کاربلد، محمداسماعیل باباجانی پُر انرژی و هادی مسلمی با مدیریت سید محسن هاشمی بر عهده داشتند.

گفتنی است مجید پاشنا ریاست هیات فوتبال شهرستان بابلسر، قاسم علیزاده پیشکسوت ارزنده و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال بابلسر ، بهنام رفیعی مسئول کمیته اقتصادی هیات فوتبال و عباس غلامپور پیشکسوت و مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان در دیدار فینال این تیم را همراهی کردند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی