امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم در برابر نساجی نمایش ضعیفی داشت و تنها مستحق کسب یک امتیاز بود.

به گزارش دریای ورزش“، فراز کمالوند چهارشنبه شب پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار نمی‌دانم چرا ۵ بازیکن ما با هم بد بودند و این بد بودن همزمان تاثیر منفی زیادی روی کار تیمی گذاشت.

وی بیان کرد: اشکال‌های تیم باید دیده شود و  در روزهای آینده که تمرین‌های مستمری برای بازی با تراکتور داریم باید ایرادها را برطرف کنیم.

کمالوند یادآورشد: یکی از مشکلات افت بدنی بازیکنان بود ولی با این حال  یک ربع آخر بازیکنان به خودشان آمدند و گل تساوی را به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: در دیدار پارس جنوبی و نساجی هر دو تیم مستحق یک امتیاز بودند و  تنها مزیت بازی امروز این بود که ۲ بار بازی باخته را مساوی کردیم.

کمالوند گفت: توقع داشتیم با تعویض‌ها کار بهتر شود ولی از بدشانسی کار برای ما خراب‌تر شد و فوتبال همین است و قابل پیش بینی نیست.

وی یادآورشد: محمد نوری که بد موقعی مصدوم شد و یک تعویض هم خوب نبود و این روند باعث شد برابر نساجی روند خوبی سپری نکنیم.

کمالوند در مورد بازی تیمش با ذوب آهن در جام حذفی گفت: در این بازی می‌خواهیم از ۸ بازیکن جوان تیم استفاده کنیم و به بازیکنان اصلی فشار نمی آوریم.

وی تاکید کرد: بازیکنان جوان ما هم باید بازی کنند و نمی‌توانیم در ۲ بازی فشار زیادی به بازیکنان بیاوریم.

وی تصریح کرد: نمی توانیم هم در جام حذفی و هم در لیگ خوب باشیم زیرا هدف اصلی ما لیگ برتر است./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی