امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  نایب رئیس انجمن فوتبال دانشگاهی از افتتاحیه رقابت‌های لیگ برتر دانشجویان مازندران جام کاسپین خبر داد.

به گزارش دریای ورزش“،  نجمه مسلمی نایب رئیس انجمن فوتبال دانشگاهی استان مازندران در گفتگویی از آغاز لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران خبر داد و گفت: لیگ برتر فوتسال دانشجویان استان مازندران با حضور تیم‌هایی مختلفی از دانشجویان در سطح استان مازندران اواخر همین هفته آغاز خواهد شد.

مسلمی افزود:  دهم و یازدهم شهریور ، پنجشنبه و جمعه همین هفته لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران رسما آغاز خواهد شد و تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

وی از میزبان اولین دوره لیگ برتر دانشجویان گفت و بیان داشت: شهرستان بهشهر و سالن دانشگاه پیام نور بهشهر میزبان اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر بانوان دانشجویان مازندران خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: راه اندازی لیگ برتر دانشجویان مازندران فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای دختر دانشجو برای معرفی به لیگ های مختلف و تیم‌های مختلف سطح استان و حتی کشور است و در این زمینه برای معرفی بازیکنان با استعداد این مسابقات به تیم‌های ملی هم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مسلمی خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش سهمیه در تیم‌های ملی دانشجویی و سایر رده‌های تیم ملی هستیم و از این فرصت برای کشف استعدادهای دانشجو استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی