امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتبال سایپا با پیروزی مقابل نساجی به دومین برد این فصل خود در لیگ برتر دست پیدا کرد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسید.

به گزارش دریای ورزش“، تیم‌های سایپای تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پرگل در پایان با برتری چهار بر سه تیم پایتخت نشین خاتمه پیدا کرد.
ابتدا در دقیقه ۳۰ سعید محمدفرد مدافع کناری تیم سایپا از سمت راست توپی را روی دروازه ارسال کرد که این سانتر به طرز عجیبی وارد دروازه محمدامین رضایی شد.

۱۵ دقیقه بعد دروازه‌بان بومی تیم نساجی اشتباه مهلکی را انجام داد و در حالی که برای دفع توپ از محوطه جریمه خارج شده بود، سایه توپ را زد تا امیرحسین حسین‌زاده با فرصت‌طلبی دروازه را برای بار دوم باز کند.
با آغاز نیمه دوم نیما میرزاد به جای رضایی وارد زمین شد تا سنگربان جدید تیم رضا مهاجری باشد؛ با این حال گل بعدی نیز برای تیم میزبان زده شد.

آرمان رمضانی با یک بغل پای مطمئن پاس هم تیمی خود را به گل تبدیل کرد و در ادامه رحمان جعفری بازیکن تعویضی تیم نساجی با یک قیچی برگردان فاصله را به عدد ۲ کاهش داد اما این پایان کار نبود و کمال‌الدین نیک‌خوی بازیکن جوان سایپا با یک شوت از راه دور به زیبایی گل چهارم را برای خودروسازان در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند.

پنج دقیقه بعد رحمان جعفری روی پاس محمدمهدی نظری دبل کرد و سپس در دقیقه ۸۴ گل سوم تیم مازندرانی به وسیله علی شجاعی زده شد تا نتیجه چهار بر سه شود.
تلاش بازیکنان نساجی برای به تساوی کشاندن بازی بی‌نتیجه بود و این تیم بعد از برد چهار بر سه در هفته دوم مقابل پیکان، این بار در برابر دیگر تیم خودروساز تهرانی با نتیجه‌ای مشابه شکست خورد.

شاگردان ابراهیم صادقی با این برد ۷ امتیازی شدند و نساجی با تحمل اولین شکست در امتیاز چهار باقی ماند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی