امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی و قایقران مازندرانی در دور جدید تمرینات تیم ملی آب های آرام الف شرکت می کنند.

به گزارش دریای ورزش“، محمدنبی رضایی قهرمان بابلسری مسابقات جهانی کانو کانادایی زیر ۲۳ سال رومانی و ایمان پورعزیز مربی همشهریش نمایندگان مازندران تمرینات تیم ملی آب های آرام الف هستند.

دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آب های آرام بانوان و آقایان در مواد کانو و کایاک از یکشنبه ۱۷ مهرماه آغاز و تا هفتم آبان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه خواهد داشت.

پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار مربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان و مجتبی تاج‌محمدی به عنوان روانشناس اعضای کادر فنی تیم ملی آب های آرام کشورمان هستند.

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان و هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان در بخش کایاک بانوان، پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک آقایان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی آقایان، نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی