امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ملی‌پوش بلندقامت والیبال نشسته ایران گفت: به دنبال آن هستیم که با کسب عناوین بیشتر جهانی و مدال‌های پارالمپیک، دستاوردهای‌مان را حفظ کنیم.

به گزارش دریای ورزش“، اینکه به عنوان دومین مرد بلند قامت جهان به هر جا که بروید، مورد توجه قرار می‌گیرید. این همان نکته‌ای است که درخصوص مرتضی مهرزاد وجود دارد، با این وجود او خجالتی و متواضع است.

مهرزاد ۳۵ ساله که طی سال‌های گذشته همواره یکی از ملی‌پوشان والیبال نشسته ایران بوده است، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی پاراوالیبال می‌گوید: «مطمئن نیستم که آیا شرکت من در مسابقات والیبال نشسته لزوماً می‌تواند الهام‌بخش دیگر ورزشکاران والیبال نشسته باشد یا خیر، اما چیزی که می‌بینم، این است که این ورزش به افراد دارای معلولیت اختصاص داد و کاری که انجام می‌دهد، این است که آنها را از انزوا در جامعه بیرون می‌کشد و ثابت می‌کند که می‌توانند در در ورزش فعالت باشند.»

وی ادامه می‌دهد: «من آنقدرها آدم مهمی نیستم که بتوانم برای کسی پیام ارسال کنم، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که همه ما باید قهرمان زندگی خود و یا قهرمان جهان زندگی‌مان باشیم و اگر خواهان تغییر هستیم، باید از درون شروع کنیم.»

مهرزاد ۲ طلای پارالمپیک مربوط به ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو را در کارنامه دارد و دو بار در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ نیز قهرمان جهان شده است. او درباره قهرمان شب گذشته در سارایوو می‌گوید: «این برای دومین بار بود که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کردم و خدا را شکر که دوباره قهرمان شدیم. تیم والیبال نشسته ایران همیشه تیم قدرتمندی بوده است. چیزهای زیادی به عنوان دستاورد کسب کرده‌ایم و به دنبال آن هستیم که با کسب عناوین بیشتر جهانی و مدال‌های پارالمپیک، این دستاوردها را حفظ کنیم. ما می‌خواهیم به روند پیروزی‌هایمان ادامه بدهیم.»

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی