امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی تکواندو‌ کشورمان موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان شد.

به گزارش دریای ورزش“، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از عصر دیروز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز شده است و مهران برخورداری تنها نماینده ایران در روز اول توانست به نشان برنز برسد.

در مبارزات وزن ۸۰- کیلوگرم که ۴۶ تکواندوکار ثبت نام کرده اند مهران برخورداری دور نخست در دو راند و با نتایج ۷ بر صفر و ۸ بر ۴ «داویس تورناد» از کانادا شکست داد و در ادامه  «هرناندز» از دومینیکن دارنده مدال برنز دوره قبل را طی ۲ راند متوالی(راند اول: ۳ بر یک و راند دوم: ۳ بر ۲) از پیش رو برداشت و سپس مقابل «شوخرات سالائف» از ازبکستان در ۲ راند متوالی و با نتایج مشابه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت. مهران ۲ بار در بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات بین المللی تهران به این ازبکستانی باخته بود.

مهران با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله «آلتانگرل » از   مغولستان را ۲ بر یک شکست داد و با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

نماینده شایسته ایران در نیمه نهایی وزن ۸۰- کیلوگرم برابر پارک وو از کشور کره جنوبی قرار گرفت و راند اول توانست ۹ بر ۵ به برتری برسد.

در راند دوم این حریف کره ای بود که ۱۴ بر ۷ پیروز شد تا برای مشخص شدن فینالیست کار به راند سوم برسد. در راند آخر پارک وو ۹ بر ۵ به برتری رسید تا اولین نشان ایران‌ به رنگ‌ برنزی باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی