امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۲ قبل از ظهر

دریای ورزش“،  گزارش تصویری جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی کشور در فدراسیون کشتی / تصاویر : کیوان یوسف پوری

به گزارش دریای ورزش“،  با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون، عبدالمهدی نصیرزاده رییس، جواد یزدانی نیا نایب رییس، عبداله فتوحی دبیر سازمان لیگ و جمعی از نمایندگان باشگاههای حاضر در بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) نشست هماهنگی این رقابت ها برگزار شد.

در این نشست بحث و بررسی لازم در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، برنامه مسابقات و تعیین میزبان ها صورت گرفت و در نهایت در این خصوص تصمیم گیری های لازم به عمل آمد.

رییس فدراسیون کشتی در بخشی از صحبت های خود گفت: امسال، سال حساس و خاصی است چون هم المپیک برگزار شد و هم مسابقات جهانی. با توجه به اینکه باید برنامه های خود را برای سال جدید هم استارت بزنیم، محدودیت‌هایی از نظر زمانی داریم که از باشگاهها می خواهیم به خاطر منافع ملی در کنار فدراسیون و سازمان لیگ باشند. بدون شک لیگ برتر در دو سال اخیر نتایج مثبت بسیاری برای کشتی داشته که از جمله آن معرفی برخی از کشتی گیران به تیم ملی بوده است. امیدوارم این مسیر با حضور حامیان مالی در لیگ برتر تداوم داشته باشد و امسال نیز شاهد لیگ خوبی باشیم.

در ادامه نیز رییس سازمان لیگ کشتی به صحبت پرداخت و گفت: سال گذشته با وجود تمامی سختی های مربوط به ویروس کرونا لیگ را برگزار کردیم. امسال نیز هنوز با کرونا درگیر هستیم و از سوی دیگر به خاطر برنامه تیم های ملی برخی محدودیت ها را داریم. با توجه به استقبال خوب تیم ها از لیگ امسال، مسابقات هر گروه را در دور رفت در یک شهر و در دور برگشت در یک شهر دیگر برگزار خواهیم کرد تا رقابت ها چندان هم متمرکز نباشد. امیدواریم شرایط هم به نحوی پیش برود که مجوز حضور تماشاگران نیز در شهرستان ها حداقل برای تعداد محدودی صادر شود. جا دارد از تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر تشکر کنم که بدون هیچ چشمداتی برای کمک به کشتی پا پیش گذاشته اند. سعی می کنیم بعد از پایان لیگ برتر، جام باشگاههای جهان را هم با یک سال وقفه برگزار کنیم.

طبق برنامه اعلام شده مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی از ۱۰ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه “الف” در آمل آغاز می شود. همچنین طی روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۴ آبان ماه نیز مسابقات دور رفت سه گروه دیگر در استان های قم، تهران و سنندج برگزار خواهد شد.
همچنین مسابقات دور برگشت بعد از دو هفته استراحت طی روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۸ آبان ماه در شهرهای تهران، بیرجند، کرج و اندیمشک انجام می پذیرد.
گفتنی است؛ تیم صدرنشین هر گروه بعد از پایان مسابقات دور مقدماتی(دور رفت و برگشت) به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهد کرد.

مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از ۳ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه “د” در تبریز آغاز می شود. همچنین طی روزهای ۴، ۵ و ۷ آبان ماه نیز مسابقات دور رفت سه گروه دیگر در استان های خراسان رضوی، مازندران و البرز برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات دور برگشت بعد از دو هفته استراحت طی روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ آبان ماه در شهرهای تهران، ساری، قائمشهر و آمل انجام می پذیرد.

گفتنی است؛ تیم صدرنشین هر گروه بعد از پایان مسابقات دور مقدماتی(دور رفت و برگشت) به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهد کرد.

 

 

گالری های پیشنهادی

 
۲۰۲۴۰۴۱۷۲۰۰۹۵۱_IMG_4671-01 [800x600]
 ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
 287 بازدید

گزارش تصویری دیدار شهدای ساری و چوکا تالش / تصاویر : سید علیرضا ودودیان

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۶_۰۸-۵۹-۱۰ [800x600]
 ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
 507 بازدید

گزارش تصویری دیدار کاله مازندران و ذوب آهن اصفهان / تصاویر : کیوان یوسف پوری

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۵_۰۹-۰۵-۴۱ [800x600]
 ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
 639 بازدید

گزارش تصویری دیدار دریای بابل و شاهین بندرعامری / تصاویر : کیوان یوسف پوری

۲۰۲۴۰۴۱۱۱۹۱۴۵۸_IMG_4192-02 [800x600]
 ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
 774 بازدید

گزارش تصویری دیدار شهدای ساری و یاسا تهران / تصاویر : سید علیرضا ودودیان

۲۰۲۴۰۴۰۴۲۲۰۸۴۵_IMG_3768-01 [800x600]
 ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
 1381 بازدید

گزارش تصویری دیدار شهدای ساری و بهمن تهران / تصاویر : سید علیرضا ودودیان

photo_۲۰۲۴-۰۳-۱۸_۰۷-۲۸-۵۹ [800x600]
 ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
 2310 بازدید

گزارش تصویری دیدار دریای بابل و خوشه طلایی / تصاویر : کیوان یوسف پوری

DSCN6681.JPG [800x600]
 ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
 2619 بازدید

گزارش تصویری دیدار پرسپولیس و استقلال / تصاویر : بهنام فیروزی

۲۰۲۴۰۳۱۰۱۷۴۱۵۶_IMG_2668-01 [800x600]
 ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
 2829 بازدید

گزارش تصویری دیدار شهدای ساری و شهدای بابلسر / تصاویر : سید علیرضا ودودیان

photo_۲۰۲۴-۰۳-۰۵_۰۷-۱۸-۳۱ [800x600]
 ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
 3120 بازدید

گزارش تصویری دیدار دریای بابل و داماش گیلان / تصاویر : کیوان یوسف پوری

IMG_6621 [800x600]
 ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
 3585 بازدید

گزارش تصویری دیدار ملوان بندر انزلی و استقلال تهران / تصاویر : بهنام فیروزی

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی