امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدافع مازنی تیم ملی فوتبال ایران از شخصیت سرمربی این تیم و نقش او در پیروزی برابر ولز تمجید کرد.

به گزارش دریای ورزش“،   مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برتری ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ابتدا به هواداران عزیز تبریک می‌گویم که از ما حمایت کردند. همیشه بازی اول دشوار است و دیدیم تیم‌های بزرگ دنیا هم نتیجه درستی نگرفتند. متأسفانه نتوانستیم در برخی جزئیات عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاق ویژه‌ای پس از دیدار با انگلیس رخ داد که سبب پیروزی ایران مقابل ولز شد، تصریح کرد: بازی فوتبال است و اتفاقات خاص در آن می‌افتد. برزیل در کشور خودش هفت گل از آلمان دریافت کرد. مقابل انگلیس نتوانستیم در برخی جزئیات خوب باشیم و مقابل تیم خوب انگلیس، نتیجه خوبی نگرفتیم. خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم امتیازات بازی بعدی را هم کسب کنیم.

مدافع تیم ملی ایران در این باره که کارلوس کی‌روش بعد از شکست ۶ بر ۲ برابر ایران به ملی‌پوشان چه گفت، خاطرنشان کرد: همه از شخصیت و ابهت کی‌روش باخبر هستند. او در پایان دیدار با انگلیس فقط به ما گفت که بازی تمام شده و زمان زیادی برای ناراحتی نداریم. کی‌روش گفت باید تلاش کنیم تا در دیدارهای بعدی درست نتیجه بگیریم و دل مردم ایران را شاد کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مقابل آمریکا هم نتیجه درستی بگیریم و از گروه B صعود کنیم.

پورعلی‌گنجی درباره دلیل اینکه بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفتند سرود ملی کشورمان را بخوانند، عنوان کرد: ما برای مردم ایران می‌جنگیم و ان‌شاءالله دل آنها را شاد کنیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی