امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،تیم کومیته تیمی کاراته ایران با برتری مقابل قزاقستان در دیدار نهایی ضمن کسب عنوان قهرمانی، انتقام شکست دوره گذشته از این تیم را گرفت.

 به گزارش دریای ورزش“،   روز پایانی هجدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، امروز (سه‌شنبه – ۲۹ آذرماه) در تاشکند ازبکستان برگزار شد و تیم کومیته تیمی کشورمان با برتری مقابل تیم قزاقستان مجدداً عنوان قهرمانی کومیته تیمی را باز پس گرفت.در نخستین دیدار کومیته تیمی، مهدی خدابخشی مقابل حریف خود به برتری ۷ بر ۵ رسید و در ادامه بهمن عسگری با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف خود گذشت. ذبیح‌الله پورشیب در سومین مبارزه کومیته تیمی با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب شد اما در مبارزه چهارم صالح اباذری با نتیجه ۶ بر ۲ حریف خود را شکست داد تا تیم کشورمان با برتری ۳ بر یک در این دیدار مجدداً عنوان قهرمانی کومیته تیمی را کسب کند.

ملی‌پوشان کشورمان روز گذشته برای حضور در دیدار نهایی، ابتدا با نتیجه ۳ بر صفر از سد ترکمنستان گذشت و در ادامه با همین نتیجه مقابل ازبکستان به برتری رسید. در مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم کشورمان با ۳ پیروزی و یک تساوی مقابل عربستان فینالیست شد.

تیم کشورمان پس از سه دوره پیاپی قهرمانی کومیته تیمی در آسیا، در دوره گذشته با شکست مقابل قزاقستان عنوان قهرمانی خود را از دست داده بود. با کسب مدال طلای کومیته تیمی آقایان، کاروان کاراته ایران با کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال به کار خود در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا رده‌های پایه و هجدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا رده سنی بزرگسالان پایان داد.

سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی، علی اصغر آسیابری، صالح اباذری، بهمن عسگری، مهدی شهگل و ذبیح الله پورشیب ترکیب تیم کومیته تیمی کشورمان را در این مسابقات تشکیل داده بودند و سیدشهرام هروی نیز هدایت ملی‌پوشان را برعهده داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی