امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش دریای ورزش، در دیداری فوق‌العاده حساس و دیدنی، استقلال با وجود خلق موقعیت‌های متعدد در قائمشهر، برابر نساجی با تساوی یک – یک متوقف شد تا شاگردان ساپینتو حسرت ۲ امتیاز از دست رفته این دیدار را بخورند.

این دیدار به شکل عجیبی با حملات پیاپی استقلال آغاز شد. ارسال محبی در دقیقه سوم با ضربه سر ارسلان مطهری به تیرک دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد نیز شوت دیدنی محبی از درون محوطه جریمه را حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. این بازیکن لحظاتی بعد با یک ضربه سر، باز هم تیرک دروازه میزبان را به لرزه درآورد.

در ادامه باز هم استقلال کاملا تیم برتر میدان بود. آن‌ها فرصت‌هایی از جمله ضربه سر روزبه چشمی و شوت مطهری را از دست دادند. رضاوند نیز با شلیکی دیدنی دروازه حقیقی را تهدید کرد که شوت این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن و مماس با تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

آخرین موقعیت میهمان در نیمه اول را ارسلان مطهری از دست داد. ارسال سعید مهری در دهانه دروازه به مهاجم استقلال رسید که ضربه عجیب او به گل تبدیل نشد تا بازی در نیمه اول با تساوی یک – یک به پایان برسد.

استقلال نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد. ابتدا قایدی در موقعیتی تک به تک با حقیقی قرار گرفت که گلر نساجی توپ را راهی کرنر کرد و سپس شوت حردانی در مسیر دروازه بود که عبدی با تکلی دیدنی دروازه تیمش را نجات داد.

بالاخره حملات استقلال در دقیقه ۵۳ جواب داد. آرش رضاوند توانست توپ را از مهرداد عبدی بگیرد و با یک پاس زمینی، ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه‌ای چیپ، دروازه نساجی را باز کرد، اما این گل با شلیکی تماشایی پاسخ داده شد. کلانتری در دقیقه ۶۸ روی یک ضربه کاشته استثنایی توانست دروازه حسینی را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

سجادشهباززاده در دقیقه ۸۴ به شکل باورنکردنی یک موقعیت ایده‌آل را از دست داد. حرکت تماشایی محبی از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه با یک ارسال دقیق به دهانه دروازه همراه شد و در شرایطی که شهباززاده یک دروازه خالی را مقابلش داشت، ضربه این بازیکن به طرز باورنکردنی از کنار تیرک به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید تا در روزی که استقلال فرصت‌های بی‌شماری را از دست داد، نتواند دست پر قائمشهر را ترک کند./ورزش۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی