امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم مازندران با درخشش کونگفوکاران نونهال و نوجوان، عنوان قهرمانی مسابقات هنرهای فردی کونگفوتوآ کشور را از آن خود کرد.

به گزارش دریای ورزش“،  این مسابقات به صورت داوری متمرکز در محل فدراسیون کونگفو و هنرهای رزمی واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در رقابت های مسابقات هنرهای فردی کونگفوتوآ کشور که با حضور کونگفوکاران ۱۷ استان برگزار شد تیم مازندران با کسب ۱۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز به عنوان نخست دست یافت.

ورزشکاران بابلسری در این دوره رقابت ها ۹ طلا و ۱ نقره گرفتند. بهنمیری ها ۲ طلا و ۱ نقره را کسب کردند و شرکت کنندگان نوشهری هم ۱ طلا و ۱ برنز گرفتند تا مازندران با اقتدار قهرمان شود.

در مجموع امتیازات تیمی رده سنی نوجوانان، مازندران اول شد، اصفهان عنوان دوم را به خود اختصاص داد و همدان در جایگاه سوم ایستاد.

در مجموع تیمی رده سنی نونهالان هم تیم های مازندران، اصفهان و تهران به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند.

استاد علی ملکی از استان مازندران نیز از داوران این دور از مسابقات بود.

محمد امین ضیاتبار، محمد سینا فلاحپور، ابوالفضل مهرزاد، امیرمهدی مجاوری، علی اصغر محمدجانی، امیرحسین ملکی، محمدصدرا میرشمسی، محمدحسین شعبانی، ابوالفضل جاودانی، عدنان لاریمیان و محمد امین گرجیان و امیرمحمد سحرخیز برای تیم مازندران مدال طلا گرفتند.

مدال های نقره را محمدحسین میر رمضانی و مانی لاریمیان به خود اختصاص دادند و محمد آزاد هم تک مدال برنز مازندران را به گردن آویخت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی